Wawa-meeting?

1. Data: 2004-01-07 17:21:54

Temat: Wawa-meeting?
Od: "honorek" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze jestem troszke nie na czasie, badz lekko nie w temacie ale...
proponuje spotkanie w przyszlym tygodniu (byle nie pn i pt) np: sroda 14.01
godz ok 17-18, w Bramie na Ordynackiej.
Czekam na odzew i pozdrawiam goraco w panujacym wszem i wobec mrozie :)

Honorata
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2004-01-07 18:07:11

Temat: Re: Wawa-meeting?
Od: "ela0626" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> godz ok 17-18, w Bramie na Ordynackiej.
> Czekam na odzew i pozdrawiam goraco w panujacym wszem i wobec mrozie :)

Witam
rozmawiałam przed chwilą z Honoratą, też jestem za spotkaniem.
Niestety, wolne dni u mnie to wtorek i czwartek, środę mam zajętą.
Czy są chętne?

Pozdrawiam
Ela

1. Data: 2004-01-07 20:13:47

Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ela0626 wrote:

> Witam
> rozmawiałam przed chwilą z Honoratą, też jestem za spotkaniem.
> Niestety, wolne dni u mnie to wtorek i czwartek, środę mam zajętą.
> Czy są chętne?

Chętne są, byle nie czwartek ;) i byle nie Brama (z wiadomych względów)
Pozdrawiam
Julita

--
www.szpilka.netnafta.pl

1. Data: 2004-01-07 20:31:02

Od: "ela0626" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chętne są, byle nie czwartek ;) i byle nie Brama (z wiadomych względów)

To może wtorek? Gdzie?????
A może jeszcze tydzień później?

Pozdrawiam
Ela

1. Data: 2004-01-07 21:43:20

Od: "Ela Sroczyńska" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rozmawiałam przed chwilą z Honoratą, też jestem za spotkaniem.
> Niestety, wolne dni u mnie to wtorek i czwartek, środę mam zajętą.

Chętna jestem ja :-) ale nie wiem, czy dam radę przyjść w przyszłym
tygodniu, bo sesja nadchodzi, a ja mam kolokwium z semiotyki logicznej i
zapowiada się jeszcze gorzej niż brzmi :(
pozdrawiam!
Ela

1. Data: 2004-01-08 07:34:08

Od: "yenulka" <a...@z...data.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ela0626" napisał w wiadomości

> To może wtorek? Gdzie?????
> A może jeszcze tydzień później?

wtorek mnie pasuje na razie - wlasciwie na razie to mi wszystkie dni pasuja,
poza piatkiem, a co potem sie zdarzy to nikt nie wie:))) a spotkanie
chetnie, bo mnie sie zaczelo pierwszo okrazenie laczace do serwetki z
gwiazdek Stawasza i jakos zle mi wychodzi, potrzebuje rady- no i moge sie
pochwalic postepami w Big Benie, ktory z racji szalu szydelkowych aniolkow
ma termin skonczenia przelozony z grudnia na luty:))
pzdr
yenn

1. Data: 2004-01-08 13:15:01

Od: "honorek" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ok spotkajmy sie moze w tym tygodniu, moja sesja tez niebawem sie
rozpocznie, ale jak widze wiekszosc osob moglaby sie pojawic juz teraz.Jak
zaczniemy odkladac to pewnie zobaczymy sie dopiero w marcu ;)
Wtorek 13.01 godz 17.30-18.00 tylko gdzie? dlaczego nie brama (nie upieram
sie wcale tylko jestem ciekawa, co sie stalo :) )
Pozdrawiam troszke roztargniona i lekkim biegu.Czekam na dalsze decyzje i
do rychlego(mam nadzieje) zobaczyska!!
Honorata (h...@o...pl)

1. Data: 2004-01-08 21:02:49

Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

honorek wrote:

> Wtorek 13.01 godz 17.30-18.00 tylko gdzie?

Zajrzyjcie może jeszcze na tę stronkę:
http://warszawa.pogodzinach.pl/search.php3?typ=3
W końcu musimy coś wybrać...

dlaczego nie brama (nie upieram
> sie wcale tylko jestem ciekawa, co sie stalo :) )

Bo tam każą płacić 15% więcej, kiedy jest Ciebie więcej niż 8. A nas
czasem jest...
Bez sensu to, ale nie ma się co denerwować, tylko trzeba znaleźć lepszą
knajpę ;)

> Pozdrawiam troszke roztargniona i lekkim biegu.Czekam na dalsze decyzje i
> do rychlego(mam nadzieje) zobaczyska!!

Też pozdrawiam
Julita

--
www.szpilka.netnafta.pl

1. Data: 2004-01-08 21:18:42

Od: "ela0626" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zajrzyjcie może jeszcze na tę stronkę:
> http://warszawa.pogodzinach.pl/search.php3?typ=3
> W końcu musimy coś wybrać...

Wiecie, to może jednak Antykwariat na Żurawiej 45? Ja co prawda tam nie
byłam, ale któraś z Was o tym mówiła. Te herbatki mnie kuszą ;) Tylko, gdzie
to jest dokładniej?

Pozdrawiam
Ela

1. Data: 2004-01-08 21:28:53

Od: "Kasia" <kbajka@WYTNIJ_TO.mikrus.pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

A czy mozemy zaczac o 17. 30? Bo ja na 18.15 we wtorek musze zdazyc na
przedostatnia laborke z UG :(, a chcialabym sie z Wami choc przez sekundke
spotkac:)

Pozdr
Klara

mulinki metalizowane - ceny