Ważnośc szczepionki HCV/HBV

następny post »
Data: 2014-06-03 15:37:45
Temat: Ważnośc szczepionki HCV/HBV
Od: a...@g...com

Witam

Ponad piętnaście lat temu, przy okazji żółtego tygodnia, zaszczepiłem się na
HAV/HBV. Jedna ze szczepionek miała ważność na całe życie, druga na dziesięć lat.

Niedawno, przy okazji podejrzenia HCV (na szczęście HCV RNA wyszło negatywnie),
powiedziano mi, że tamto szczepienie które miało być ważne dziesięć lat utrzymuje
nadal swój efekt. Czy to prawda?

Adam Kłobukowski