Wcale nie trudno byc mezczyzna, wystarczy "olewac" kobiety!

11. Data: 2007-11-30 22:58:47

Temat: Re: Wcale nie trudno byc mezczyzna, wystarczy "olewac" kobiety!
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "J-23" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
news:9d218a84-ae1f-4bde-8228-73fd27001267@i12g2000pr
f.googlegroups.com...
On 30 Lis, 23:33, "Sky" <s...@o...pl> wrote:
> Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w
wiadomościnews:fiq35s$bqu$5@nemesis.news.tpi.pl...

> > > Ja się (t) nie nudzę, a Ty?
>
> > (t)u - mi uciekło.
>
> uciekasz z nudy
> w wirtual i tyle...

J-23:
Uhm!
To jest wlasnie "szczesliwe pozycie" - w necie do 03:00. A, "stary" z
boku na bok sie przewraca. To i pozniej "puka" kolezanki z pracy.

S:
Ja tam byłbym szczęśliwy...
przynajmniej bym się wysypiał
byle śniadanie było rano do łóżka ;P

12. Data: 2007-12-01 09:44:07

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky napisał(a):
> [...]
> To jest wlasnie "szczesliwe pozycie" - w necie do 03:00. A, "stary" z
> boku na bok sie przewraca. To i pozniej "puka" kolezanki z pracy.

Rozumujecie takimi schematami, że brzuch boli...
Nie wyciągniecie mnie na zwierzenia. Powiem tylko, że jak wam dzieci
dorosną do matury, a zyskacie szczęście w postaci nienormowanego czasu
pracy "na swoim", to się wam wszystko wyjaśni :-)))
A ja - od października(sic!) będę się pojawiać w "przyzwoitych" dla Was
godzinach, skoro obecne przyprawiają Was o frustracje :-DDD

> Ja tam byłbym szczęśliwy...
> przynajmniej bym się wysypiał
> byle śniadanie było rano do łóżka ;P

Znowu schemat; należy wziąć pod uwagę, że kiedy jedni kończą śniadaniem,
inni zaczynają :-) Przy czym 99% ludzi zna tylko pierwszy wariant.
Ja jestem oryginalna...

--
XL wiosenna

"Ci, którym natura każe się trzymać z dala od wspólnoty ... , nie
potrzebują też obrony, bo brak zrozumienia nie może ich ugodzić, są
bowiem poza kręgiem światła, a miłość znajdzie ich wszędzie. Nie
potrzebują też pokrzepienia, bo jeśli chcą pozostawać prawdziwi, mogą
czerpać tylko z siebie, zatem nie można im pomóc, przedtem
nie zaszkodziwszy." Franz Kafka

13. Data: 2007-12-01 10:00:03

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

f.googlegroups.com...

wiadomościnews:fiq35s$bqu$5@nemesis.news.tpi.pl...

> Rozumujecie takimi schematami, że brzuch boli...

twój problem co cię boli...

> Nie wyciągniecie mnie na zwierzenia. Powiem tylko, że jak wam dzieci
> dorosną do matury, a zyskacie szczęście w postaci nienormowanego czasu
> pracy "na swoim", to się wam wszystko wyjaśni :-)))

Ja tam mam wciąż nienormowany...więc pudło.

> A ja - od października(sic!) będę się pojawiać w "przyzwoitych" dla Was
> godzinach, skoro obecne przyprawiają Was o frustracje :-DDD

Czyli matura córy jeszcze przed tobą...w nastepnym roku...
a już się mądrzysz jak to będzie [u innych]

> Znowu schemat; należy wziąć pod uwagę, że kiedy jedni kończą śniadaniem,
> inni zaczynają :-) Przy czym 99% ludzi zna tylko pierwszy wariant.
> Ja jestem oryginalna...

I jesz je wtedy kiedy inni jedzą kolację...

14. Data: 2007-12-01 10:11:04

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky napisał(a):
> [...]
>

> Czyli matura córy jeszcze przed tobą...w nastepnym roku...
> a już się mądrzysz jak to będzie [u innych]

> I jesz je wtedy kiedy inni jedzą kolację...

Naprawdę, jem śniadanie w ogolnie przyjętych godzinach, nawet czasem ono
właśnie mnie budzi :-)
Obeność dorosłych dzieci w domu sprawia czasem, że tryb życia... sie
musi nieco zmienić, ale w tym przypadku - stwierdzam, że ta wersja
bardzo mi odpowiada :-DDD

15. Data: 2007-12-01 10:48:21

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Obeność dorosłych dzieci w domu sprawia czasem, że tryb życia... sie
> musi nieco zmienić, ale w tym przypadku - stwierdzam, że ta wersja

Więc nie zapomnij utrudniać dzieciom ich usamodzielnienia...
bo kto ci będzie potem "normalizował" tryb życia?

16. Data: 2007-12-01 12:27:51

Temat: Re: Wcale nietrudno byc ... wystarczy "olewac" kobiety!
Od: Szczesiu <szczesiu@_wytnijsetokurde_pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

> facet zostaje wciąż dupkiem

Ale za to z babą w łóżku.

17. Data: 2007-12-01 13:05:25

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Szczesiu" <szczesiu@_wytnijsetokurde_pf.pl> wrote in message

> Ale za to z babą w łóżku.

Młody i naiwny.

Żeby to było co fajnego, to byłoby na samym froncie, a nie ukryte koło d...

18. Data: 2007-12-01 18:55:58

Temat: Re: TNIJ CYTATY!!!
Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" news:firas7$ob8$1@nemesis.news.tpi.pl

[Wielkie cięcie]

Cytować dziecko to ty nie umiesz.
Najpierw naucz się ciąć cytaty a dopiero potem pisz na grupy.
Skróć sobie też tą sygnaturkę do max 4 linii.
Do poduszki lektura obowiązkowa:
http://czytniki.zamiast.net/faq.html z naciskiem na punkt 3.9

Przez te twoje durne sygnaturki zamiast 100KB treści trzeba ściągać 200KB
śmieci. A potem dziwić się, że cały net chodzi jak ślimak, bo same śmieci po
łączach napierniczają.

19. Data: 2007-12-01 19:05:14

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 1 Dec 2007 19:55:58 +0100, Andrzej Litewka napisał(a):

> Przez te twoje durne sygnaturki zamiast 100KB treści trzeba ściągać 200KB
> śmieci. A potem dziwić się, że cały net chodzi jak ślimak, bo same śmieci po
> łączach napierniczają.

Nie ściągaj "ze mnie" - masz KF. A jeśli musisz, no to cóż - cierp, ciało,
jakżeś chciało... :-)

PS. A jakbyś był grzeczniejszy, tobym się może przychyliła do prośby,
traktując Cię jak wiernego czytelnika :-)

20. Data: 2007-12-01 20:50:31

Od: gctechs <g...@w...pl.usunto> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 30 Nov 2007 22:17:29 +0100, Sky <s...@o...pl> napisał:

> Użytkownik "J-23" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
c.googlegroups.com...

> To masz niezły problem...
> bo bez odnalezienia kobiety
> jako równorzędnego partnera
> facet zostaje wciąż dupkiem

nikczemny sprzedawczyk

--
...::--_GomezCore Technologies_-::...
..DRUM.&.BASS..TECHNO..HARDCORE..

GW znowu manipuluje...
"6 w 7" pozdrawia :-)
Re: Gdybym miał chęć...
Jak trudno być mężczyzną
Ilu jest jehowitów w Polsce i w ?wiecie współczesnym?