We Wro w O.Bot.

1. Data: 2003-01-14 12:36:35

Temat: We Wro w O.Bot.
Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chwilowo nie pada, wiec oderwalam sie od kompa i wyszlam do ogrodu. Widac
przede wszystkim gawrony (wszedzie), drace sie wnieboglosy i pieczatkujace
wszystko co ponizej, wszedzie pelno skorupek z przechow wloskich,
przywleczonych przez w/w gawrony, na sciezkach jest lod pokryty woda.
Ciemiernik bialy ma paki (ponki) i jak sie cieplo utrzyma, to beda kwiatki
(grudniowe kwiaty oczywiscie zmarzly :-), wawrzynek wilczelyko otwiera paki
(nawias j.w.), pekaja paki na oczarze japonskim i miekkowlosym - za pare
dni moze kwitnac. Z gorszych wiadomosci: wrzosce i jasminy maja paczki w
kolorach subtelnych brazow, podobny odcien maja trawniki. Jedyna kolorowa
rzecza byla bombka wiszaca na cisie.
Pozdrowienia - Ewa Sz.

2. Data: 2003-01-14 13:46:30

Temat: Re: We Wro w O.Bot.
Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kolorach subtelnych brazow, podobny odcien maja trawniki. Jedyna kolorowa

U mnie wszystkie rosliny w dobrej kondycji.
Pozdrawiam boletus

3. Data: 2003-01-14 23:20:51

Temat: Klucz do oznaczania roślin
Od: j...@c...pl (Jan P. Cieciński ) szukaj wiadomości tego autora

Klucz komputerowy:
"Flora ojczysta" :
http://eduko.edu.pl/eduko/flora-ojczysta/
Co prawda nie ma tam wszystkich gatunków, ale za to ładne zdjęcia i
najlepszy do oznaczania (w odróżnieniu od klucza książkowego możemy sobie
wybrać tylko te cechy danej rośliny, które znamy).

--
Pozdrawiam, Jan
http://members.chello.pl/j.ciecinski

oczko