Wedzidelko....Wazne !

1. Data: 2002-02-01 16:54:45

Temat: Wedzidelko....Wazne !
Od: arturo <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Od dluzszego czasu borykam sie z problemem mojego wedzidelka...
Kiedy penis jest w stanie wzwodu bez problemu moge zciagnac napletek,
a w sumie sam sie prawie caly zciaga. Problemem jest jednak wedzidelko
ktore jest za krotkie o moze centymetr i przeszkadza w calkowitym
zciagnieciu napletka..
Moze ktos wie gdzie mozna w polsce zrobic jakis zabieg polegajacy na
przecieciu wedzidelka, bylbym bardzo wdzieczny....
Chodzi mi o specjalistow z calej polski zpoza warszawy, gdyz tam jak
sie orientowalem ceny sa sporo wyzsze...

pozrdr c...@t...pl

2. Data: 2002-02-04 22:46:34

Temat: Re: Wedzidelko....Wazne !
Od: p...@p...onet.pl (Pawel Pytel) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Chodzi mi o specjalistow z calej polski zpoza warszawy, gdyz tam jak
> sie orientowalem ceny sa sporo wyzsze...

Krótkie wedzidelko mozna podciac u urologa.
Adres przychodni w Krakowie w której wykonuja ten zabieg:
Przychodnia Zdrowia Rodziny ARS MEDICA; Kraków, ul. Warszawska 17, tel. (12)
423 38 34, (12) 633 18 67.

Pawel

--

Tego nie znajdziesz w zadnym sklepie!
[ http://oferty.onet.pl ]

PAP, Geobbels rzadu! Kolejny przyklad
stol do masazu
nadmiar dobrego cholesterolu
chlorowodorek fluoksetyny - co to takiego?
cierpnace paluchy