Wegetarianizm

1. Data: 2002-04-22 15:25:09

Temat: Wegetarianizm
Od: "Tomasz Maranski" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Czy wegetarianizm moze byc przyczyna krwawienia z nosa?

--
Tomasz Maranski

2. Data: 2002-04-22 16:17:25

Temat: Re: Wegetarianizm
Od: "Kajaa" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy wegetarianizm moze byc przyczyna krwawienia z nosa?

Hmmm....ja miałam taki smieszny przypadek, bo jak byłam jeszcze mięsożerna
to krew z nosa leciała mi bardzo często...To bylo moje utrapienie!!! Nie
wiedziałam co mam robić!!Ale w końcu sie do tego przyzwyczaiłam, choc
wiecznie tylko bałam sie o to ze po prostu znowu sobie czegoś nie poplamię.
Kiedy przestałam jeść mieso to od tamtego czasu jeszcze ani razu krew mi nie
poleciała :) [ oczywiscie zmaina diety na roślinną wprowadziła do mojego
organizmu wiele witamin i innych składników, których najwyraźniej mi
wcześniej brakowało]
I naprawdę jest mi od razu lepiej.........i chocby ten argument mnie
przekonał, zeby nie jeść zwierzaków :)

3majcie sie gorąco (kaloryfera)
Kajaa

3. Data: 2002-04-23 20:29:13

Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <aa19v8$ilo$1@sunsite.icm.edu.pl>, m...@g...pl says...
> Witam
>
> Czy wegetarianizm moze byc przyczyna krwawienia z nosa?

no jasne.

4. Data: 2002-04-23 21:01:07

Od: "Beti" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tomasz Maranski <m...@g...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:aa19v8$ilo$...@s...icm.edu.pl...
> Witam
>
> Czy wegetarianizm moze byc przyczyna krwawienia z nosa?
>
> --
> Tomasz Maranski

Microgynon i harmonet
Co sadzicie o uslugach swiadczonych w Medicover (Katowice)?
med 1 zdanie ang>pol
opuchnięta jedna noga
Redbull & surop na kaszel