Wartościowa i dobrze napisana książka dla przyszłych rodziców - co polecicie

1. Data: 2002-04-22 16:04:20

Temat: Wartościowa i dobrze napisana książka dla przyszłych rodziców - co polecicie
Od: "Konrad Krzemiński" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Czy możecie polecić jakąś książke dla przyszłych rodziców. Taka która będzie
naprawdę wartościowa a nie jakiś tam bubel.
Aha i ewentualnie czy można ją jeszcze zdobyć, wydawnictwo i takie tam?

Dzięki bardzo z góry.

{++++++++++++++++++++++++++++++++++++++}
{ * * * * Konrad Krzemiński * * * * }
{ k...@p...fm & k...@g...pl }
{ GG: 319394 & ICQ 146761271 }

2. Data: 2002-04-22 16:15:08

Od: Digit <d...@p...no.spam.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Konrad Krzemiński" <k...@p...fm> wrote in

> Czy możecie polecić jakąś książke dla przyszłych rodziców. Taka
> która będzie naprawdę wartościowa a nie jakiś tam bubel.
> Aha i ewentualnie czy można ją jeszcze zdobyć, wydawnictwo i
> takie tam?

Polecam "W oczekiwaniu na dziecko" A Eisenberg, H.E. Murkoff, S.E.
Hathaway, Dom Wydawniczy REBIS 2000 (moze sa jakies inne starsze
wydania) kupilem w ksiegarni PWN
Mnie te ksiazke polecili znajomi
Pozdrawiam
Darek (z zona)

3. Data: 2002-04-22 21:01:01

Od: "ula p." <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Digit wrote:

> Polecam "W oczekiwaniu na dziecko" A Eisenberg, H.E. Murkoff, S.E.
> Hathaway, Dom Wydawniczy REBIS 2000 (moze sa jakies inne starsze
> wydania) kupilem w ksiegar

Ja też polecam. Można ją kupić w Merlinie taniej niż księgarni:

- okładka miękka (wyd.1999, 38,5zl)
http://www.merlin.com.pl/sklep/sklep/strona.towar?of
erta=108973&zet=uwyzolatrdkbnnywrmjxoeeaqcyuwj&ret=w
ys6324499

- okładka twarda (wyd.2001, 47zl))
http://www.merlin.com.pl/sklep/sklep/strona.towar?of
erta=134260&zet=uwyzolatrdkbnnywrmjxoeeaqcyuwj&ret=w
ys6324499

--
ula p.

4. Data: 2002-04-26 16:38:39

Od: "Konrad Krzemiński" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ula p." <u...@w...pl> napisał w wiadomości

> Ja też polecam. Można ją kupić w Merlinie taniej niż księgarni:

> [...]

Kupiłem w Krakowie w Empiku na Rygnku Głównym za 55 zł.

Dzięki za porade kniga fajna.

{ * * * * Konrad Krzemiński * * * * }
{ GG: 319394 & ICQ 146761271 }

Wegetarianizm
Microgynon i harmonet
Co sadzicie o uslugach swiadczonych w Medicover (Katowice)?
med 1 zdanie ang>pol
opuchnięta jedna noga