Depilator - można używać będąc w ciąży?

1. Data: 2002-04-22 16:10:35

Temat: Depilator - można używać będąc w ciąży?
Od: "Konrad Krzemiński" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Moja żona pyta czy są jakieś przeciwskawania do używania depilatora podczas
ciąży?
A jeżeli tak to kiedy niemożna?

{++++++++++++++++++++++++++++++++++++++}
{ * * * * Konrad Krzemiński * * * * }
{ k...@p...fm & k...@g...pl }
{ GG: 319394 & ICQ 146761271 }

2. Data: 2002-04-22 20:54:34

Temat: Re: Depilator - można używać będąc w ciąży?
Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Konrad Krzemiński" napisał(a):

> Moja żona pyta czy są jakieś przeciwskawania do używania depilatora podczas
> ciąży?
> A jeżeli tak to kiedy niemożna?

Nie pomyliłeś przypadkiem depilatora z wibratorem?

Kaja

3. Data: 2002-04-22 21:55:38

Od: "WaldiM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Konrad Krzemiński" <k...@p...fm> napisał w wiadomości
> Moja żona pyta czy są jakieś przeciwskawania do używania depilatora
podczas
> ciąży?
> A jeżeli tak to kiedy niemożna?

a ten depilator to w plynie... kremie... czy moze mechaniczny???

WaldiM

http://www.antykoncepcja.pl
http://www.londyn.org

4. Data: 2002-04-23 06:13:07

Od: "Konrad Krzemiński" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WaldiM" <w...@a...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Konrad Krzemiński" <k...@p...fm> napisał w wiadomości
> podczas
> >

> a ten depilator to w plynie... kremie... czy moze mechaniczny???

Niedopisałem mój bład mechaniczny oczywiście?

5. Data: 2002-04-23 07:54:31

Od: "mikrus" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "WaldiM" <w...@a...pl> napisał w wiadomości

> Niedopisałem mój bład mechaniczny oczywiście?

Dziwną masz żonę... Nie słyszałem jeszcze aby kobiecie rosły włosy w pochwie
i/lub w macicy i żeby musiała je depilować depilatorem.... będąc w ciąży na
dodatek !!!!!
m.

6. Data: 2002-04-23 12:34:30

Od: "Aleksandra" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

--

> Moja żona pyta czy są jakieś przeciwskawania do używania depilatora
podczas
> ciąży?
> A jeżeli tak to kiedy niemożna?

Jaki depilator? mechaniczny czy w kremie?
Ola.

7. Data: 2002-04-23 19:24:17

Od: "WaldiM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "WaldiM" <w...@a...pl> napisał w wiadomości

> Niedopisałem mój bład mechaniczny oczywiście?

jak mechaniczny to nie ma przeciwskazan :)))

WaldiM

http://www.antykoncepcja.pl
http://www.londyn.org

8. Data: 2002-04-23 19:25:22

Od: "WaldiM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mikrus" <m...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
pochwie
> i/lub w macicy i żeby musiała je depilować depilatorem.... będąc w ciąży

sa na niebie i ziemi takie rzeczy, ktore sie nie snily waszym ginekologom...

WaldiM

http://www.antykoncepcja.pl
http://www.londyn.org

9. Data: 2002-04-23 20:29:40

Od: Kami <K...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

A ci to mają wyobraźnię, oj mają ;-DD

--
Kami
____________________________

10. Data: 2002-04-24 11:18:54

Od: "Martuszka" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak mechaniczny to nie ma przeciwskazan :)))
>
> --
> pozdrawiam
>
> WaldiM

A jeżeli w kremie?
Martuszka

Wartościowa i dobrze napisana książka dla przyszłych rodziców - co polecicie
Wegetarianizm
Microgynon i harmonet
Co sadzicie o uslugach swiadczonych w Medicover (Katowice)?
med 1 zdanie ang>pol