Wella i moja głowa

1. Data: 2003-02-04 21:38:13

Temat: Wella i moja głowa
Od: "ewaTe" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo proszę o radę. Do malowania włosów używam Welli. Dotąd stosowałam
"jasny rozświetlony blond", ale wychodziły nierówne, z przodu bardzo jasne,
a z tyłu głowy ciemniejsze. Teraz zastanawiam sie, czy nie zrobić mieszanki
z pół tubki "rozświetlonego blondu" i pół "jasnego blondu". Zamierzam też
trzymać godzinę, bo myślę, że może się kolor wyrówna. Czy któraś z Was taką
mieszankę z różnych kolorów robiła? Jak długo trzymacie Welle na głwie? Już
dziękuję wszystkim za odpowiedź. E.