Wellaton Soft Color

1. Data: 2004-03-29 10:11:24

Temat: Wellaton Soft Color
Od: "Mika" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy może ktoś z Państwa używał ciemny brąz (30) z tej serii ? Czy jest to
chłodny odcień czy wychodzi na włosach lekko rudawy?
Dziękuję za informację. Pozdrawiam

1. Data: 2004-03-29 10:39:51

Temat: Re: Wellaton Soft Color
Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mika <m...@p...onet.pl> napisał(a):

> Czy może ktoś z Państwa używał ciemny brąz (30) z tej serii ? Czy jest to
> chłodny odcień czy wychodzi na włosach lekko rudawy?
> Dziękuję za informację. Pozdrawiam

farbowalam ja, moja mama i jeszcze ex-owi tez ;-) i zawsze wychodzil prawie
czarny (fakt, odcien chlodny), jesli chcesz ciemny braz, to radze Ci uzyc
sredniego brazu Wellatonu (40)-tez chlodny.

Zdrowki
Hania

1. Data: 2004-03-29 12:59:39

Od: "Mika" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy w miarę równomiernie się zmywa?..czy są bardzo widoczne odrosty?..mam
mysi ciemny blond i chciałam je podkoloryzować barwą oczywiście w chłodnym
odcieniu
Dziękuję za info :)

1. Data: 2004-03-29 13:31:11

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>mysi ciemny blond i chciałam je podkoloryzować barwą oczywiście w chłodnym

tez mam mysi kolorek i odkryciem byla dla mnie kompozycja sredniego brazu z
czerwonymi pasemkami :) - to tak bajdelej :)
tak, zmywa sie dosc rownomiernie..a na wlosach niezniszczonych w ogole sie nie
zmywa, tylko odrasta.
Choc dla wlosow nie zniszczonych polecilabym Ci bardziej zabawe szamponami
koloryzujacymi - i tak farbe przeciez musisz po najwyzej 2 m-cach powtorzyc, a
szampon mi np. tak wlosow nie niszczyl.

Zdrowki
Hania
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2004-03-30 09:13:22

Od: "inka" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hania" <v...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]

szamponami
> koloryzujacymi - i tak farbe przeciez musisz po najwyzej 2 m-cach

Jak to sie nie zmywa na niezniszczonych? Myslalam, ze to wlasnie ze
zdrowych wlosow wyplukuje sie najszybciej. Dobrze, ze przeczytalam to
teraz bo wlasnie dzis wieczorem mialam sobie zrobic mahon, ale nie chce
miec ewentualnych odrostow (chociaz mam brazowe wlosy i moze by nie bylo
widac).
I w ogole co masz na mysli piszac o szamponie koloryzujacym? Wlasnie
patrze na moje opakowanie welli soft color (opakowanie w tonacji
zielono-zoltej) i jest: "szampon intensywnie koloryzujacy". Prosze
napisz, ze moze piszemy jednak o roznych produktach?

Pozdrawiam,
Iwona

--
Oto ja:
http://pyrypy.poznan4u.com.pl/pyrypy.php?state=showu

1. Data: 2004-03-30 12:12:08

Od: "Mika" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oj to moja wina namieszałam podałam numerację dotyczącą farb do włosów..a
oczywiście chodzi mi o szampony koloryzujące w ciemnych barwach (np.
czekolada)..posypuję głowę popiołem

1. Data: 2004-03-30 12:35:00

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mika <m...@p...onet.pl> napisał(a):

> Oj to moja wina namieszałam podałam numerację dotyczącą farb do włosów..

:D nooo, Paaancia! To ja tu juz uszy tule po sobie, a tu byla dezinformacja ;-
)))
Wlasnie o to chodzi: numerki byly z farb. Ten ciemny braz to zawsze wyjdzie
czarny, ale nie w odcieniu granatu, wiec odradzam (i w wersji farbki i
szamponu).
Wella softcolor dla zdrowych wloskow jest imo oki, splukuje sie rownomiernie
i nie bardzo szybko. Mahon zawsze wyjdzie mniej lub bardziej rudawy.
Trzymajcie sie dziewczyny! :)
Zdrowki
Hania ciemnobraz z czerwonymi pasemkami

Cotygodniowe przypomnienie FAQ (2004-03-29)
Re: pytanie do osob z wawy..!!
skóra w okresie ciąży
przesuszona cera tłusta
Makijaż permanentny - czym znieczulić?