Wesoych Swiat

1. Data: 2005-12-23 02:37:05

Temat: Wesoych Swiat
Od: m...@o...pl (Marciu11 - Viper) szukaj wiadomości tego autora

Witam serdeczne

Wszystkim zdrowa, pogody ducha i spelnienia najkrydszych zyczen.
Nie swieta uplyna zdrowo, milo i w rodzinnej, cieplej atmosferze.
Bogatych odwiedzin tego malego, czerwonego :) i duzo usmiechow.

Tego wszystkiego wam i sobie osobiscie zycze.

Marcin

--
Pozdrowienia,
Marciu11 mailto:m...@o...pl

2. Data: 2005-12-23 09:15:18

Temat: Re: Wesoych Swiat
Od: m...@p...pl (Krzysztof Kowalczyk) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Bogatych odwiedzin tego malego, czerwonego :) i duzo usmiechow.
>
> Tego wszystkiego wam i sobie osobiscie zycze.

Witam.
Ja tez zycze wszystkim wszystkiego naj naj naj no i zeby ten prezydent elekt
wprowadzil jakies zmiany dla osob niepelnosprawnych, oczywiscie na lepsze,
no i zeby ten nadchodzacy rok byl lepszy od biezacego

zyczy i pozdrawia KINIU

Życznia
ogloszenie
handbike szosowy (nowy model)
Joke - swiateczny stary ale nadal aktualny.
Bardzo inny łańcuszek...