Widzisz tu dziecko?

81. Data: 2015-11-05 17:22:23

Temat: Re: Co tu widzisz ? Re: Widzisz tu dziecko?
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"FEniks" <x...@p...fm> wrote in message
news:n1fsem$7aa$1@news.icm.edu.pl...

> 69 widzieli zboczeńcy. Normalni - 83.

Jeżu, jak ja chce być nienormalny jeśli taka ma być norma!!! :-)

Ale test sam w sobie, bardzo pomysłowy i zabawny.

82. Data: 2015-11-05 17:25:49

Temat: Re: Widzisz tu dziecko?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 05 Nov 2015 16:28:57 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2015-11-05 04:58, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

ologia/e0xnXoMiu0Q%5B1-25%5D

> Magia.

Twoja stronka w necie to magiczna?

--
XL
http://www.fronda.pl/a/humanizm-tez-ma-swoje-granice

83. Data: 2015-11-05 18:12:19

Od: "Chiron" <...@2...com> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2015-11-05 12:35, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

ologia/e0xnXoMiu0Q%5B1-25%5D

> Praca nie pasja a na chleb zarabiać trzeba.

Odetchnąłem, Myślałem, że nie robisz tego dla pieniędzy

--

Chiron

84. Data: 2015-11-05 18:18:44

Od: "Chiron" <...@2...com> szukaj wiadomości tego autora

ologia/e0xnXoMiu0Q%5B1-25%5D

> Twoja stronka w necie to magiczna?

O?! A jaki adresik?

--

Chiron

85. Data: 2015-11-05 18:31:56

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 69 widzieli zboczeńcy. Normalni - 83.

To się da wytłumaczyć.

86. Data: 2015-11-05 18:36:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 5 Nov 2015 18:18:44 +0100, Chiron napisał(a):

ologia/e0xnXoMiu0Q%5B1-25%5D

> O?! A jaki adresik?

http://www.qrczakovo.republika.pl/cytaty_inne.html

3-)

87. Data: 2015-11-05 18:40:42

Od: "Chiron" <...@2...com> szukaj wiadomości tego autora

ologia/e0xnXoMiu0Q%5B1-25%5D

> http://www.qrczakovo.republika.pl/cytaty_inne.html

Strona nie istnieje. A Qra istnieje?

--

Chiron

88. Data: 2015-11-05 18:49:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 5 Nov 2015 18:40:42 +0100, Chiron napisał(a):

> Strona nie istnieje. A Qra istnieje?

Istniało - tu dowód:
https://groups.google.com/forum/#!topic/pl.pregierz/
6eqh7DxXwgY
Oraz wpisz w google "qrczakovo" - ślad jest.
W sumie sympatyczna stronka BYŁA. Choć mi sie własnie wyświetlała przed
chwilą.
Tu resztka:
http://www.qrczakovo.republika.pl/wygrzebane.html

89. Data: 2015-11-05 19:04:08

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Istniało - tu dowód:
> https://groups.google.com/forum/#!topic/pl.pregierz/
6eqh7DxXwgY
> Oraz wpisz w google "qrczakovo" - ślad jest.

Wzruszyłam się.
Autentycznie.

> W sumie sympatyczna stronka BYŁA. Choć mi sie własnie wyświetlała przed
> chwilą.
> Tu resztka:
> http://www.qrczakovo.republika.pl/wygrzebane.html

Nie mam czasu na pierdoły, gdyż szpieguję teraz co innego.
Ale sobie zajrzałam w bekapa i się znów autentycznie poryczałam ze
wzruszenia.
No to jak bardzo zależy, to może co zaktualizuję.
Zależy?

BTW akurat wspomniany epizod z życia sfer został zwyczajnie wyguglany.
Gdyż albowiem szukać wystarczy umić. I mieć pamięć wody.

90. Data: 2015-11-05 19:10:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 5 Nov 2015 18:49:32 +0100, Ikselka napisał(a):

> [...]

O, kopię sobie kliknęłam i jest:
http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache
:QsmJyKuVh-QJ:www.qrczakovo.republika.pl/cytaty_inne
.html+&cd=1&hl=pl&ct=clnk&gl=pl