Zaraz się zacznie

1. Data: 2015-11-01 10:18:47

Temat: Zaraz się zacznie
Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jingle Bells, przerośnięty krasnal w czerwonym kubraczku w hipermarketach...

2. Data: 2015-11-01 12:46:00

Temat: Re: Zaraz się zacznie
Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.11.2015 o 10:18, zdumiony pisze:
> Jingle Bells, przerośnięty krasnal w czerwonym kubraczku w
> hipermarketach...
Mam to w dupie.

3. Data: 2015-11-01 13:11:06

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

zdumiony <z...@j...pl> Wrote in message:
> Jingle Bells, przerośnięty krasnal w czerwonym kubraczku w hipermarketach...

Nie strasz. Nie mogę już znieść tej ogłupiającej infantylnej
jankeskiej popkultury.
--
XL

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/

4. Data: 2015-11-01 14:36:05

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Jingle Bells, przerośnięty krasnal w czerwonym kubraczku w
> hipermarketach...

E, chyba za wcześnie na to?
Dopiero były dynie, ciastka i cukierki no i przebierancy + strachy na lachy.
U nas w USA się ten krasnal zaczyna dopiero PO INDYKU czyli zaraz
po święcie Thanksgiving. A ono jest w ostatni czwartek listopada...
Teraz 26-go. Potem już tylko choinki i krasnale, zaraz po nowym roku idą
serduszka i amorki bo w lutym Velentynki :-) I tak na abariot, cały rok.
"Merkantiliowy" cykl roczny w USA... U sąsiadów w Kanadzie podobnie.

U Was w Polsce nie ma już nic ciekawego między zaduszkami a choinką? :-)

5. Data: 2015-11-01 15:11:27

Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.11.2015 o 14:36, Pszemol pisze:
> [...]
> "Merkantiliowy" cykl roczny w USA... U sąsiadów w Kanadzie podobnie.
>
> U Was w Polsce nie ma już nic ciekawego między zaduszkami a choinką? :-)
Tak, marsze brunatnych koszul, tym razem dzięki Kukizowi, będą
finansowane z budżetu.

6. Data: 2015-11-01 15:37:20

Od: "Chiron" <...@2...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "CookieM" <t...@d...not.spam> napisał w wiadomości
> Mam to w dupie.

No, no- takiego przerośniętego krasnala mieć w dupie- to nie byle co.

Miś wielmoża, wielki pan
Krzyknął nagle: mam was tam!
Czy mnie też? Zapytał jeż
Mam me kolce w uwadze
Osobiście- nie radzę

--

Chiron

7. Data: 2015-11-01 16:57:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 1 Nov 2015 07:36:05 -0600, Pszemol napisał(a):

> [...]
> serduszka i amorki bo w lutym Velentynki :-) I tak na abariot, cały rok.
> "Merkantiliowy" cykl roczny w USA... U sąsiadów w Kanadzie podobnie.

No i to jest to - badziewna kultura plebejsko-jankeska.
--
XL
http://www.fronda.pl/a/humanizm-tez-ma-swoje-granice

8. Data: 2015-11-01 20:47:40

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> No i to jest to - badziewna kultura plebejsko-jankeska.

Ty kultury w Tesco i Auchanie szukasz na półkach?

9. Data: 2015-11-01 21:02:39

Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.11.2015 o 20:47, Pszemol pisze:

> Ty kultury w Tesco i Auchanie szukasz na półkach?
Oczywiście: kultura dla plebsu to teraz GAZETKI reklamowe, GALERIE
handlowe i FESTIWALE, np. kiszonego ogórka. Do tego wszystko polane
sosem religijno-patriotycznym. Wreszcie w każdym chlewie można poczuć
się jak w domu.

10. Data: 2015-11-01 21:09:51

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

CookieM
W dniu 01.11.2015 o 20:47, Pszemol pisze:
- pokaż cytowany tekst -
[...]

Katole to szały nienawiści z radio maryja, to ich żywiął. Nawiasem mówiąc to też dużo
o nich mówi, bo zakon redompterystów, na jednym z ostatnich sejmów w w polsce, w 1808
roku, za szpiegowanie na rzecz zaborców, ustawowo został zakazany na ziemiach
polskich raz na zawsze.

Experymentator
Grotowski
Tradycyjny model