I po raz trzeci

1. Data: 2015-10-31 20:19:39

Temat: I po raz trzeci
Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Czy można być katolikiem i całkowicie nie liczyć się z podstawowymi naukami
papieża a propos miłości bliźniego?

Można. Chrumcia nim jest.

2. Data: 2015-10-31 20:24:30

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ghost
Czy można być katolikiem i całkowicie nie liczyć się z podstawowymi naukami
papieża a propos miłości bliźniego?

Można. Chrumcia nim jest.

A czy z bibli można obłudnie wybierać rzeczy które się podobają, a pomijać inne bo
niezbyt przystające do cywilizowanych ludzi, chociaż podobno to słowo Boże?. No
widzisz, na tym polega ta religijność, jak ty chcesz założyć prezeskę to wiadro
pomyj, jak oni zakładają prezeskę, to się czepiasz.

3. Data: 2015-10-31 20:37:23

Temat: Re: I po raz trzeci
Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31.10.2015 o 20:19, Ghost pisze:
> Czy można być katolikiem i całkowicie nie liczyć się z podstawowymi
> naukami papieża a propos miłości bliźniego?
>
> Można. Chrumcia nim jest.

Twoja "Chrumcia" (nawiasem mówiąc, skąd taka poufałość?) to reprezentant
"czarnych sotni" Watykanu (czy tam Rosji, obie potęgi grają do jednej
bramki), któremu szkoda by było stracić kolejną tłustą owieczkę, po
niewiernych "córach" Francji i Hiszpanii (jeszcze stosunkowo niedawno,
na początku XX w. czy całkiem niedawno Irlandii).
Jest jeszcze trzecia, LeoTarowa, hipoteza: katolicyzm tzw. ludowy czy
masowy to robocza ideologia, którą posługują się polskie baby w
trzymaniu za pysk swoich, pożal się boże, tępych dzid (piję do ataku bab
na wynurzenia Lizuta na temat konstytutywnych cech, potrzebnych do
zostania modelką w Polsce):
http://audycje.rockradio.tuba.pl/odcinek/Mikolaj-liz
ut-o-modelkach/458

4. Data: 2015-10-31 20:42:29

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

CookieM
> [...]
trzymaniu za pysk swoich, pożal się boże, tępych dzid (piję do ataku bab
na wynurzenia Lizuta na temat konstytutywnych cech, potrzebnych do

Leo Tar jest konsekwencją katolicyzmu, chamowana represjami seksualność, nie jest
wstanie dojrzeć do relacji z dojrzałymi, więc przerażony klnie na dojrzałych, a rucha
podporządkowane dzieci ( patrz księża z ich pedofilią i mordowaniem milionów kobiet)

5. Data: 2015-10-31 20:59:25

Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31.10.2015 o 20:42, glob pisze:
> [...]
podporządkowane dzieci ( patrz księża z ich pedofilią i mordowaniem milionów kobiet)

Po pierwsze, używaj czytnika ze sprawdzaniem ortografii.
Po drugie, nie używaj niepotrzebnie wulgaryzmów w swoich wypowiedziach.
Po trzecie, twoja fanatyczna walka z bliżej nieokreśloną "bolszewią"
jest trochę podejrzana. Przed wojną kościół też posługiwał się takimi
argumentami, wyzywając od bolszewików swoich przeciwników. Tutaj odsyłam
do "Naszych okupantów" Boya Żeleńskiego, dostępnych na WolneLektury.pl.
Zastraszające jest to, że kościół obecnie używa w swojej propagandzie
identycznych metod, które opisał w swoich felietonach Boy. Ja rozumiem,
że masz temperament Stefana Niesiołowskiego, ale ten pan też raczej nie
zdobył sobie szacunku przez swoje wystąpienia.
Po czwarte, nie uważam LeoTara za niedojrzałego, wręcz przeciwnie,
odsłania to, co potocznie kwituje się powiedzonkiem "diabeł tkwi w
szczegółach."

6. Data: 2015-10-31 22:09:53

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

CookieM
W dniu 31.10.2015 o 20:42, glob pisze:
- pokaż cytowany tekst -
[...]

O czym ty piszesz z tym powyżej? A co do pedofila, to zatrzymany w rozwoju osobnik.
Jak kogoś pozbawisz słońca to będzie bardzo jasnej karnacji. Jak komuś zachamujesz
rozwój seksualny idzie do dzieci. Proste prawda, a ci co idą do dzieci nie lubią tych
opalonych, tych co dojrzeli w słońcu i dlatego kler tak mordował kobiety i tak gwałci
dzieci, to jest przypadłość Leo, jest niedojrzały tym samym nienawidzi kobiet idzie
do dzieci.

7. Data: 2015-10-31 22:57:31

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Ghost napisał:
> Czy można być katolikiem i całkowicie nie liczyć się z podstawowymi naukami
> papieża a propos miłości bliźniego?
>
> Można. Chrumcia nim jest.

Tak, można. Można tez być papieżem i nadinterpretować pewne rzeczy,
inaczej papiez nie przepraszałby za papieży poprzednich.
Tak samo można było być kapłanem w czasach J.Ch i nadinterpretować
talmud i za tą nadinterpretacje zostać wyrżniętym zdaje się w
l. 70 tych.

Można było być też wodzem i skończyć tak:
http://www.romania-insider.com/wp-content/uploads/20
13/09/executie-ceausescu-evz.jpg

Już ja wywąchałem dawno co ci się marzy, chcesz moralizować
katoli papieżem wtedy kiedy tobie jest na rękę, ale jak
zwykle gówno ci wyjdzie.

Widzisz, tak samo jak i ty, katole są sprytni
i biorą to co im/nam pasuje, a co niekoniecznie
tobie pasuje. Masz przykład odnośnie imigrantów:
http://www.rodaknet.com/IMAGES/index_2015_9_7_prymas
_wyszynski.jpg

8. Data: 2015-10-31 23:02:30

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

s...@g...com
użytkownik Ghost napisał:
> [...]

Już ja wywąchałem dawno co ci się marzy, chcesz moralizować
katoli papieżem wtedy kiedy tobie jest na rękę, ale jak

Papież jest nieomylny i wyraża jedyną prawdę, tak więc zapierdalaj przyjmować
uchodźców bluźnierco, bo kiedyś za podniesienie ręki na papieża to stos murowany, to
że krytykujesz dał ci świat liberalny. Ale ty przecież zwalczasz wszystko co
niekatolickie, więc zapierdalaj i szoruj po betonie bo papież powiedział.

9. Data: 2015-11-01 00:07:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 31 Oct 2015 14:57:31 -0700 (PDT), s...@g...com
napisał(a):

> Masz przykład odnośnie imigrantów:
> http://www.rodaknet.com/IMAGES/index_2015_9_7_prymas
_wyszynski.jpg

I to jest to.
--
XL
http://www.fronda.pl/a/humanizm-tez-ma-swoje-granice

10. Data: 2015-11-01 00:16:24

Od: "uchodźca" <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> Wrote in message:

_wyszynski.jpg

> [...]

Wyszyński zafascynowany był wtedy rasizmem, faszyzmem, a
także III Rzeszą i jej przywódcą  Adolfem Hitlerem. Przyszły
prymas Polski tak pisał o rasizmie: Rasizm kryje w sobie pewne
zdrowe myśli, które dotychczas znane były tylko w szczupłym
gronie lekarzy i biologów. Dziś przyszedł czas na ich
rehabilitację. Prymas Wyszyński wyrażał swego rodzaju podziw dla
rasizmu i nie krył się z tym faktem. Również o przywódcy III
Rzeszy  Adolfie Hitlerze Prymas Wyszyński miał dobre zdanie:
Hitler jest doskonałym znawcą psychologii tłumu i twórcą nowej,
genialnej taktyki. Te zdania były wypowiadane w momencie kiedy
Führer dokonywał demontażu demokracji w Niemczech i wprowadzał
dyktaturę. To był czas kiedy rozpoczynały się prześladowania
żydów niemieckich w III Rzeszy. Dlatego też Prymas Wyszyński nie
miał zbyt dobrego zdania o ludności żydowskiej i jak stwierdził:
Trudno nie przyznać słuszności twierdzeniom Hitlera, że Żyd
pozostał obcym ciałem w organizmie narodów europejskich (...) Żyd
zwalcza obcą jego psychice kulturę, wyrosłą na podłożu
chrześcijaństwa. Jego przeobrażenie może się dokonać tylko na
drodze religijnej przez szczere, bezinteresowne przyjęcie
chrześcijaństwa. Wypowiadając takie twierdzenia Prymas Wyszyński
wpisywał się w antyżydowską propagandę, która w III Rzeszy
stawała się coraz silniejsza i groźniejsza dla ludności
żydowskiej. Dodajmy, że przyszły prymas Polski wypowiadając takie
zdania przesiąknięte niechęcią do Żydów i nacjonalizmem
kształtował światopogląd wielu Polaków, dla których kościół
katolicki był wyznacznikiem wartości moralnych, etycznych będąc
przysłowiowym oknem na świat. Prymas Wyszyński poprzez takie
stwierdzenia kształtował niechęć do ludności żydowskiej wśród
Polaków. Wyrażał również swój podziw i uznanie dla III Rzeszy i
kształtującego się tam totalitaryzmu, pisząc m.in. takie zdania:
Dzisiejsza III Rzesza podjęła tytaniczną próbę realizacji
wielkiej idei, która ma przynieść odrodzenie ludzkości. Niemcy
stały się obok Włoch rzecznikiem ideologii o zasięgu
ogólnoludzkim. I dalej: Dzisiejsza Trzecia Rzesza reprezentuje
nie tylko określony system polityczny. Podejmuje ona tytaniczną
próbę urzeczywistnienia wielkich idei, mających przynieść
odrodzenie ludzkości (...) Dzięki swej antykomunistycznej
postawie niemiecki narodowy socjalizm przyczynił się do tego, aby
położyć tamę zagrożeniu Europy przez bolszewizm. W tym względzie
ma zasługi dla całej ludzkości.

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/

Czy to naprawdę XXI wiek?
Czy to nie jest głupie?
do Ghosta
Re: Obyś miał wysoki cholesterol :-)
"Na koniec powiedzieli, że to dopiero POCZĄTEK."