"Na koniec powiedzieli, że to dopiero POCZĄTEK."

1. Data: 2015-10-31 15:03:03

Temat: "Na koniec powiedzieli, że to dopiero POCZĄTEK."
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://wiadomosci.onet.pl/lublin/jeden-ja-trzymal-a-
drugi-cial-ostrym-narzedziem-policja-szuka-napastnik
ow-z-wieniawy/qb94n2

Wiadomości ? Regionalne ? Lublin
Dziennik Wschodni
dzisiaj 11:59 (!!!)

""Jeden ją trzymał, a drugi ciął ostrym narzędziem". Policja szuka
napastników z Wieniawy

Trzech mężczyzn napadło w czwartek na 29-latkę wynajmującą wraz ze
znajomymi mieszkanie przy ul. Popiełuszki. - Jeden ją trzymał, a drugi ciął
ostrym narzędziem ręce i okolice klatki piersiowej - relacjonował
współlokator kobiety. Sprawców szuka policja, a w internecie wrze.
Mieszkańcy Wieniawy chcą sami patrolować ulice - informuje "Dziennik
Wschodni".

Z komentarzy:

~olaf30 : Pomagamy policji!!!!

Spotter: Witam. To bardzo poważna sprawa, więc proszę bez durnych
komentarzy.
Dzisiaj w nocy 29.10 o godzinie 4.40 koleżanka wysiadła z nocnego autobusu
N2 pod Kulem, po stronie Parku Saskiego. Za nią wysiadł mężczyzna, około 20
parę lat, prawdopodobnie Turek lub coś podobnego, bo to tałatajstwo wygląda
podobnie. Szedł za nią Długosza aż do domu na Popiełuszki. Mieszkamy w
kamienicy. Wszedł za nią na klatkę schodową, ona zapłakana wpadła do domu i
powiedziała, że jest na schodach. Kumpel wybiegł do niego a potem ja.
Przywitanie miał jak Turcy pod Wiedniem od Polaków. Myśleliśmy, że na tym
koniec. Ja i kumpel pojechaliśmy do pracy. Po jakiejś godzinie dostaję
telefon. Druga koleżanka, która z nami mieszka poszła do sklepu. Gdy
wracała pod domem czekało 2 nazwijmy ich Turków i 1 Polak. Polak zapytał
czy wie gdzie mieszka 2 wysokich gości co tu się z rana szarpało z kolegą.
Używając brzydkich słów, kazała im odejść. Wtedy się na nią rzucili. Pobili
ją, pocięli jej nożem ręce i okolice klatki piersiowej. Na koniec
powiedzieli, że to dopiero początek. Po czym uciekli bo ktoś z klatki
wychodził. Sprawa oczywiście została zgłoszona a koleżanka trafiła do
szpitala. Jeśli ktoś był świadkiem tej sytuacji lub zna sprawców proszę o
kontakt z administracją Spotted. Sam widziałem jednego z nich. Wysoki,
szczupły, ciemne włosy i oczy. Miał krótką brodę i przy głupawy uśmieszek.
Myślę, że w 1 sytuacji chodziło o napaść na tle seksualnym, bo innego
rozwiązania nie widzę, tym bardziej że koleżanka jest bardzo atrakcyjna. W
2 sytuacji szukali mnie i kolegę w ramach zemsty. Prosimy o pomoc. A że na
tym serwisie kogoś się pozdrawia, to chciałbym pozdrowić każdego kto jest
za tym, by wpuszczać imigrantów z Bliskiego Wschodu do Europy. Pomyślcie
ludzie, że to wasza córka, żona lub siostra, mogłaby na miejscu moich
koleżanek."

Polecam pozostałe komentarze!
--
XL
http://www.fronda.pl/a/humanizm-tez-ma-swoje-granice

2. Data: 2015-10-31 16:16:06

Temat: Re: "Na koniec powiedzieli, że to dopiero POCZĄTEK."
Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
net...

> [...]

>komentarzy.
>Dzisiaj w nocy 29.10 o godzinie 4.40 koleżanka wysiadła z nocnego autobusu

[ciach]

>ludzie, że to wasza córka, żona lub siostra, mogłaby na miejscu moich
>koleżanek."

>Polecam pozostałe komentarze!

Przeczytałem powyższe - ten komentarz to powtórzenie artykułu tylko z
dodaniem koloru skóry - jakim trzeba być debilem, żeby to łyknąć? Lem miał
rację.

3. Data: 2015-10-31 17:15:32

Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31.10.2015 o 15:03, Ikselka pisze:
> [...]
> za tym, by wpuszczać imigrantów z Bliskiego Wschodu do Europy. Pomyślcie
> ludzie, że to wasza córka, żona lub siostra, mogłaby na miejscu moich

Ta, nie od dziś wiadomo, że onet został całkowicie zawłaszczony przez
prawicową dzicz w stylu x-li, co jest tym bardziej niebezpieczne, że to
portal, przynajmniej formalnie, nie związany z żadną opcją polityczną.
Generalnie polskie fora internetowe, gdziekolwiek się nie wejdzie,
łącznie z platformami społecznościowymi (Facebook, Twitter, ze
wskazaniem na to drugie, w związku z większym odzewem administratorów fb
na obraźliwe treści) to prawicowe, cyniczne szambo.

4. Data: 2015-10-31 17:20:01

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "CookieM" napisał w wiadomości grup
pl...

> [...]
>z platformami społecznościowymi (Facebook, Twitter, ze wskazaniem na to
>drugie, w związku z większym odzewem administratorów fb na obraźliwe

No, komentarze są po prostu wykurwiste - jeden debil dopisał, że to Turcy,
drugi natychmiast, że byli z Islamabadu :-DDD

"wolność" seksualna
Re: Jaki jest idealny system?
To znaczy że legalnie...
Rozkosz przed śniadaniem.