Rozkosz przed śniadaniem.

1. Data: 2015-10-30 17:35:31

Temat: Rozkosz przed śniadaniem.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Rozkosz przed śniadaniem

20 tys. protokołów z podsłuchów jeńców wojennych zostało spisanych na 150
tys. stron. Wynika z nich, że żołnierze mówili z obojętnością o
egzekucjach, gwałtach i mordowaniu. Mężczyźni w mundurach koloru feldgrau,
pochodzący przecież z poboru, często szacowni ojcowie rodzin, już po kilku
dniach tracili opory przed zabijaniem, a potem przelewanie krwi sprawiało
im przyjemność. Spokojnie ujął to pewien podporucznik biorący udział w
egzekucjach: ?Pierwszego dnia pomyślałem: cholera, rozkaz jest rozkazem.
Czwartego dnia miałem już z tego uciechę?. 30 kwietnia 1940 r. pilot
Luftwaffe Pohl opowiadał zwiadowcy Meyerowi: ?Drugiego dnia wojny w Polsce
musiałem zbombardować dworzec w Poznaniu. Osiem spośród 16 bomb uderzyło w
miasto, między domy. Nie sprawiło mi to radości. Trzeciego dnia było mi to
obojętne, czwartego dnia miałem z tego zabawę. Ściganie po polu
pojedynczych żołnierzy ogniem karabinów maszynowych i zostawianie ich tam z
kilkoma kulami w kręgosłupie było naszą rozkoszą przed śniadaniem.""

http://historia.newsweek.pl/podsluchy-jencow-z-wehrm
achtu-niemiecka-armia-newsweek-pl,artykuly,347838,1.
html
--
XL
http://www.fronda.pl/a/humanizm-tez-ma-swoje-granice

2. Data: 2015-10-30 17:51:27

Temat: Re: Rozkosz przed śniadaniem.
Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.10.2015 o 17:35, Ikselka pisze:
> [...]
>

> http://historia.newsweek.pl/podsluchy-jencow-z-wehrm
achtu-niemiecka-armia-newsweek-pl,artykuly,347838,1.

Ta, rozkaz to rozkaz, jak mamusia powiedziała, bo kolacji nie
dostaniesz. A po cichu zgrzytanie zębami, dlaczego ta menda tłamsi moją
wolność? Potem można się bezpiecznie wyżyć na wojence: pozabijać,
pogwałcić. Ma rację LeoTar: nikt nie będzie przestrzegać praw człowieka,
jeżeli będą lekceważone prawa dziecka.

3. Data: 2015-10-30 18:23:41

Od: "Mark Woydak" <m...@f...gmx.it> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tys. stron. Wynika z nich, że żołnierze mówili z obojętnością o
> egzekucjach, gwałtach i mordowaniu. Mężczyźni w mundurach koloru feldgrau,

Może tak wspomnisz coś na temat humanitarnych poczynań armii sowieckiej?

Mark Woydak

4. Data: 2015-10-30 18:45:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 30 Oct 2015 18:23:41 +0100, Mark Woydak napisał(a):

> Może tak wspomnisz coś na temat humanitarnych poczynań armii sowieckiej?

A wspominałam - o tym, co Sołżenicyn opisał. Chcesz powspominać znowu?
A może o losie Lwowa pod okupacją niemiecką i sowiecką wspomnisz?
No a jeśli żal Ci Ukraińców, to se powspominaj rzeź wołyńską.

5. Data: 2015-10-30 18:50:51

Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.10.2015 o 18:23, Mark Woydak pisze:

> Może tak wspomnisz coś na temat humanitarnych poczynań armii sowieckiej?
>
> Mark Woydak

Widzę, że zostałem zidentyfikowany i namierzony jako sowiecki szpieg.
Nie wiem, kto pisze na tej grupie posty, ale po cynizmie tchnącym z tych
postów wnoszę, że albo to moi rodacy - mrożkowskie nieśmiertelne Zenki
ćwierćinteligenty albo płatne prawicowe czy ruskie trole. Odpowiadam wam
zatem gejowskim pozdrowieniem: huj wam w dupę!

6. Data: 2015-10-30 19:35:45

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "CookieM" <t...@d...not.spam> napisał w wiadomości

> [...]
> ćwierćinteligenty albo płatne prawicowe czy ruskie trole. Odpowiadam wam
> zatem gejowskim pozdrowieniem: huj wam w dupę!

http://zapytaj.onet.pl/Category/006,017/2,3809551,ej
j_moze_glupie_pytanie_ale_jak_sie_pisze_quothujquot_
czy_quotchujquot.html

--

Chiron

7. Data: 2015-10-30 20:02:53

Od: andal <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 30 Oct 2015 19:35:45 +0100, Chiron wrote:

> Użytkownik "CookieM" <t...@d...not.spam> napisał w wiadomości

> http://zapytaj.onet.pl/
Category/006,017/2,3809551,ejj_moze_glupie_pytanie_a
le_jak_sie_pisze_quothujquot_czy_quotchujquot.html

on sadzi po sobie

i mysli ze wszyscy sa obrzezani wiec napisal przez h

Przywileje czy równouprawnienie?
Wy naprawdę chcecie żyć w takim kraju?
Wywiad z wyzwoloną od opętania - dla Globa
A co, pojedziemy sobie wszyscy do Kanady!
Obyś miał wysoki cholesterol :-)