Przywileje czy równouprawnienie?

1. Data: 2015-10-30 17:31:17

Temat: Przywileje czy równouprawnienie?
Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kobiety nie potrzebują specjalnych przywilejów, tak samo jak inne grupy
społeczne. Potrzebują po prostu równego traktowania.

2. Data: 2015-10-30 17:34:29

Temat: Re: Przywileje czy równouprawnienie?
Od: DHSL <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 30/10/2015 16:31, zdumiony wrote:
> Kobiety nie potrzebują specjalnych przywilejów, tak samo jak inne grupy
> społeczne. Potrzebują po prostu równego traktowania.

Na dobre im to nie wyjdzie.

--
~~~~~
God

3. Data: 2015-10-30 17:37:28

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

- Mam ci zdjąć łańcuch kobieto, w dupie ci się poprzewracało od tych
przywilejów?.....Masz manipulacje od strony kleru i jego klakierów, bo normalne
traktowanie w ich nowo-mowie, jest nazwane przywilejem. To pokazuje jak psychika
nienawistnika domaga się pastwienia, bo dla niego normalne zachownie do kobiet, jest
przywilejem, na który za bardzo pozwolono.

4. Data: 2015-10-31 22:05:48

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-30 o 17:31, zdumiony pisze:
> Kobiety nie potrzebują specjalnych przywilejów, tak samo jak inne grupy
> społeczne. Potrzebują po prostu równego traktowania.

nie zaniosą tony węgla na plecach.

p.

5. Data: 2015-10-31 22:09:55

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2015-11-01 00:18:36

Od: "Chiron" <...@2...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> nie zaniosą tony węgla na plecach.

O! Witam! Dawno cię tu nie było:-)

--

Chiron

Wy naprawdę chcecie żyć w takim kraju?
Wywiad z wyzwoloną od opętania - dla Globa
A co, pojedziemy sobie wszyscy do Kanady!
Obyś miał wysoki cholesterol :-)
INWAZJA!!!