"wolność" seksualna

1. Data: 2015-10-31 08:46:09

Temat: "wolność" seksualna
Od: "Chiron" <...@2...com> szukaj wiadomości tego autora

https://www.youtube.com/watch?v=o3wVzvfNzDA

--

Chiron

2. Data: 2015-10-31 09:55:01

Temat: Re: "wolność" seksualna
Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31.10.2015 o 08:46, Chiron pisze:
> https://www.youtube.com/watch?v=o3wVzvfNzDA

A jeśli seks jest zakazany to mamy wolność prawdziwą?

3. Data: 2015-10-31 10:08:00

Od: "Chiron" <...@2...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zdumiony" <z...@j...pl> napisał w wiadomości

> A jeśli seks jest zakazany to mamy wolność prawdziwą?

Czy jesteś dwustanowy? Czy seks był zakazany przez 2000 lat?

--

Chiron

4. Data: 2015-10-31 10:09:35

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31.10.2015 o 10:08, Chiron pisze:

> Użytkownik "zdumiony" <z...@j...pl> napisał w wiadomości

> Czy jesteś dwustanowy? Czy seks był zakazany przez 2000 lat?

Skoro jesteś przeciw "wolności" seksualnej...

5. Data: 2015-10-31 10:13:24

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31.10.2015 o 10:09, zdumiony pisze:
> Skoro jesteś przeciw "wolności" seksualnej...

W 39'00 mamy "demaskowany spisek" gdzie młodzi ludzie tracą wiarę przez
masturbację, to co, zakazać masturbacji?

6. Data: 2015-10-31 10:19:30

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31.10.2015 o 10:08, Chiron pisze:
> Czy jesteś dwustanowy? Czy seks był zakazany przez 2000 lat?

Nie dwustanowy. Trzeba wypośrodkować dobre rozwiązanie.
A więc - zdelegalizować prostytucję! To nic innego jak handel ciałem.
Twierdzi się, że nie można tego zdelegalizować, bo to "najstarszy zawód
świata". Ale co było z niewolnictwem w starożytności? To było czymś
oczywistym, wszystkie plemiona miały swoich niewolników, aż
chrześcijański Rzym powiedział : dość! Tak samo z prostytucją.
Ale jeśli kobieta z mężczyzną chcą z własnej woli uprawiać seks to się
nie wtrącajmy?
A co z homoseksualizmem? Jeśli to robią w zaciszu swoich sypialni, nie
należy się tym zajmować. Gorzej gdy chcą epatować społeczeństwo,
promować homoseksualizm.

7. Data: 2015-10-31 10:36:35

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Skoro jesteś przeciw "wolności" seksualnej...

Bo to nie jest wolność. To seksualne rozwydrzenie. A Ty uważasz, że pomiędzy
rozwydrzeniem a zakazem nie ma stanów pośrednich?

--

Chiron

8. Data: 2015-10-31 12:45:21

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"zdumiony" <z...@j...pl> wrote in message
> A więc - zdelegalizować prostytucję! To nic innego jak handel ciałem.

Taki sam handel ciałem jak w przypadku kucharza, stolarza czy inżyniera!
Zarówno kucharz jak i stolarz pracuje swoim ciałem...

> [...]
> oczywistym, wszystkie plemiona miały swoich niewolników, aż chrześcijański
> Rzym powiedział : dość! Tak samo z prostytucją.

Nie jest tak samo. Mylisz prostytucję z gwałtem i tzw. sex trafficking.

9. Data: 2015-10-31 12:48:21

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31.10.2015 o 12:45, Pszemol pisze:
> "zdumiony" <z...@j...pl> wrote in message
>
> Taki sam handel ciałem jak w przypadku kucharza, stolarza czy inżyniera!
> Zarówno kucharz jak i stolarz pracuje swoim ciałem...

Pracują swoim umysłem, swoimi talentami, to nie jest sprzedawanie
swojego ciała.

10. Data: 2015-10-31 12:53:52

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Pracują swoim umysłem, swoimi talentami, to nie jest sprzedawanie swojego
> ciała.

Ja widzę pełną analogię - Ty jej nie widzisz...
W obu przypadkach jest wymiana właśnego czasu, talentu
i umiejętności za pieniądze - jeśli kucharz czy stolarz jest
zbyt mało cielesny to porównaj zawody fryzjera lub lekarza
a zwłaszcza masażysty - będziesz miał wtedy porównywalny
komponent "cielistości". Czy już teraz dostrzegasz podobieństwa?

Re: Jaki jest idealny system?
To znaczy że legalnie...
Rozkosz przed śniadaniem.
Przywileje czy równouprawnienie?