Wieczny problem - trądzik :((

1. Data: 2003-01-25 16:52:05

Temat: Wieczny problem - trądzik :((
Od: "Mielech" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Mam nadzieję, że nie będziecie na mnie krzyczeć, że poruszam znany już
temat. Wybacznie jednak, ale u mnie jest coraz gorzej:( Robiłem już różne
doświadczenia na swojej skórze, ale puki co słabo pomagają. Mam jednak takie
zalecenia - co robić aby nie mieć pryszczy:
- nie jeść czekolady, keczapu, ostrych przypraw
- myć twarz mydłem rano i wieczorem
- zamiast chleba białego jadać czarny
- kąpiel w morzu

Może jeszcze znacie jakieś??? Mam takie jeszcze pytanie czy takie rzeczy
jak - solarium, nie stosowanie cukru - wpływają na lepszą cerę?

I jeszcze jedno pytanko - CZY WYCISKAĆ PRYSZCZE???

Pozdrawiam i dziękuję za wszelką pomoc.

Mielech
---
m...@g...pl
GG: 2873091

1. Data: 2003-01-25 17:10:19

Temat: Re: Wieczny problem - trądzik :((
Od: anek <a...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Mielech wrote:

> - myć twarz mydłem rano i wieczorem

proponowalabym wszystko, tylko nie mydlo. np. zel aktywny AA Oceanik,
kosztuje jakies 12 zl za tubke.

> - zamiast chleba białego jadać czarny

to ogolnie pomaga, ale raczej nie spowoduje cofniecia sie tradziku.

> - kąpiel w morzu

no, nie wiem - sredni pomysl, moim zdaniem. po pierwsze, to nie jest
dostepne caly rok, a po drugie - czystosc polskiego morza pozostawia
chyba wiele do zyczenia.

> Może jeszcze znacie jakieś??? Mam takie jeszcze pytanie czy takie rzeczy
> jak - solarium, nie stosowanie cukru - wpływają na lepszą cerę?

solarium niby troche, ale sa przeciwnicy. o cukrze nie slyszalam.

> I jeszcze jedno pytanko - CZY WYCISKAĆ PRYSZCZE???

lepiej nie. rozniesiesz bakterie.

radzilabym ci wizyte u dermatologa - nie ma po co sie uzerac latami z
roznie skutecznymi srodkami naturalnymi. lepiej pouzywac masci i
lekarstw i miec ladna cere po paru tygodniach/miesiacach.

a jesli koniecznie domowo - to postawilabym raczej na preparaty
apteczne, a nie zmiane diety. u mnie na rozne takie paratradzikowe
wyskoki dobrze robi seria normaderm vichy (zel, krem, plasterki). duzo
osob chwali tez zluszczajacy effaclar k, ale ja go akurat nie uzywalam i
nie umiem nic o nim powiedziec. tak czy owak - ja bym poszla do lekarza.

xx.

1. Data: 2003-01-25 17:59:38

Od: "izusek" <I...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mielech" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jak - solarium, nie stosowanie cukru - wpływają na lepszą cerę?
>
> I jeszcze jedno pytanko - CZY WYCISKAĆ PRYSZCZE???

Ja mam rade: idz do dobrego dermatologa i/ lub do dobrej kosmetyczki oni ci
najlepiej powiedza co powinienes robic dla wyleczenia cery, bo zbyt bardzo
nie mozemy ci czegos polecic niewiedzac w jakim naprawde stanie jest twoja
skora. A poki co to myj twarz zelami i preparatami dla cery tradzikowej
dotsepne w aptekach czy sklepach kosmetycznych i nie wyciskaj pryszczy.
Dieta tez jest tez zalecana, ale ja mysle, ze lepiej bedzie, jak to lekarz
doradzi ci co powinienes jesc a czego nie. I unikaj wysuszania skory, bo to
jeszcze pogorszy sytuacje.

pozdrowka
Iza

1. Data: 2003-01-25 18:53:56

Od: "Gosia" <G...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mielech <m...@g...pl> w wiadomości do grup

co robić aby nie mieć pryszczy:
[...]

Nie przesuszaj twarzy, tzn. nie uzywaj do oczyszczania preparatow z
alkoholem. Solarium to kiepski pomysl.
Pomysl o wizycie u dermatologa, a potem kosmetyczki.
Powodzenia :-)

Gosia

1. Data: 2003-01-27 08:32:58

Od: "Vei" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
takie
> zalecenia - co robić aby nie mieć pryszczy:
> - nie jeść czekolady, keczapu, ostrych przypraw

Z tym sie w 100% zgadam. Jak zjem troche czekolady - to od arzu poajwiaja
sie pryszcze. A jak sie powstrzymuje - to wszystko jest ok. No chyba, ze to
jakis wielki zbieg okolicznosci z ta czekolada.

> - myć twarz mydłem rano i wieczorem

Mydlem raczej nie, bo wysusza. Jest duzo zeli do wyboru, to cery
tradzikowej, mieszanej (bo moze masz mieszana). Nie wszystkie sa przeciez
bardzo drogie, choc to fakt - drozsze do mydel.

> - zamiast chleba białego jadać czarny

Mysle, ze ogolnie dieta duzo daje. Podobno nie powinno sie jesc tez cytrusow
(pomarancze, mandarynki) i pic takich sokow. Choc ja soku pomaranczowego
odmowic sobie nie potrafie.
Kiedys kosmetyczka wypisala mi liste tego, czego mi nie wolno jesc :))
Wyrzucilam czym predzej - bylo tam wszystko co lubie :)) Ale bialy chleb tez
sie tam pojawil.

> - kąpiel w morzu

Moze w Morzu Martwym. Podobno pomagaja jakies maseczki z blota z tego morza.

> Może jeszcze znacie jakieś??? Mam takie jeszcze pytanie czy takie rzeczy
> jak - solarium, nie stosowanie cukru - wpływają na lepszą cerę?

Solarium bym odradzala. To tal jak sloncze - wysusza cere na chwile apotem
pryszcze pojawiaja sie ze z dwojona sila. :(
I popieram przedmowczynie - kosmetyczka i dermatolog - koniecznie.

> I jeszcze jedno pytanko - CZY WYCISKAĆ PRYSZCZE???

Raczej nie - lepiej naklejac plasterki. A jesli ich naprawde duzo - wizyta u
dermatologa.

> Pozdrawiam i dziękuję za wszelką pomoc.

Pozdrawiam

> Mielech
---

1. Data: 2003-01-27 09:56:48

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mielech" <m...@g...pl> wrote in message
> I jeszcze jedno pytanko - CZY WYCISKAĆ PRYSZCZE???

Pod zadnym pozorem!!! W ogole paluchy precz od pryszczy. Na pryszcze dobra
jest masc Benzacne 10% (to silniejsza). Stosuje sie ja punktowo i ladnie
zasusza. :) Stosowac raczej na noc. bo po wyschnieciu robi sie biala.

Kruszynka
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-01-29 16:24:42

Od: "gocha" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja miałam też odwieczny problem z tradzikiem i nadal mi się zdarzy jakiś
pryszcz na buzi. Niestety męczę się jeszcze z trądzikiem na plecach. Myślę,
że możesz mieć problemy z hormonami, mi pomogły tabletki hormonalne
przepisane przez ginekologa. Więc proponuję Ci najpierw wizytę u ginekologa.
Pozdrowienia Gocha
PS. Tylko niech Ci przypadkiem sterydów ( np. Dexamethason ) nie
przepisuje, bo są bardzo szkodliwe dla wątroby, ja miałam i kolejny
ginekolog bardzo to skrytykował.

Callanetics z sieci?
osrodki wczasowe z turnusem odnowy biologicznej (szulam)
Pomocy!!(Łódź)
gimnastyka twarzy
rozczesywanie wlosow - dziecko