Wieka prosba

1. Data: 2002-02-12 18:12:06

Temat: Wieka prosba
Od: "Krzysztof Piotrowski" <k...@k...kalisz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Czy ktos moglby przeslac mi jakies linki do osrodkow reh-wypoczynkowych
(sprawdzonych).Poruszam sie na wozku inw..

Dziekuje bardzo.

Krzysztof P.

2. Data: 2002-02-13 20:26:07

Temat: Re Wielka prosba
Od: p...@p...onet.pl (opsm) szukaj wiadomości tego autora

Witaj .Od 8 lat korzystamy z DPS "MORS"w Stegnie k/Gdańska. Jest tam
świetna kadra : dyrekcja,, rehabilitanci, kucharki,pielęgniarki... itd.
Obiekt jest całkowicie przystosowany do potrzeb osób poruszajacych sie na
wózkach .Baza rehabilitacyjna bardzo dobra. Kuchnia świetna - nie trzeba
dodatkowo się " dokarmiać" Pokoje bardzo estetyczne z łazienkami 1- lub 2-
osobowe , wyposażone w telewizory,telefony. Na kazdym piętrze telewizor w
holu oraz kuchnia w której mozna np usmażyć sobie świeżą- prosto z morza -
fląderkę W niektórych miesiącach mozna wynająć niedużo drożej apartament
zamiast pokoju 2-osobowego- wówczas kuchenka jest ( zwyposażeniem) razem.
Wokół las. 300m do morza, 2 km do Stegny- drogą leśną, utwardzoną lub szosą
/ obie ładne/ MORS" ma również strzeżony ,własny.parking - bez dadatkowych
opłat, na miejscu kaplicę, sklepik, kawiarnię/ gdzie kupuje sie wszystko po
niższych cenach W poprzednich latach był to ze znanych mi osrodków
najlepszy i najtańszy /720zł i 750 zł/ Z tego ci wiem- na bieżący rok
pojedyńcze osoby mogą sie jeszcze " załaspać" wcześniej, ale grupy raczej
już tylko na jesień. Jak ktoś nie lubi tłoku, polecałabym wszystkie
miesiące poza lipcem i sierpniem, bo Stegna stała sie modna i coraz więcej
tam turystów. Jeśli ktoś nie lubi starych ludzi to uprzedzam, ze MORS" to
równiez w części dom pomocy społecznej i id z części rehabilitacyjnej na
spacer, do stołówki lub do kaplicy -przehodzi sie obok pokoi stałych
mieszkańców. Dla nas to miało dodatkowy walor, ponieważ nawiązywano nowe
kontakty .Osrodek chyba dobry, jesli moi przyjaciele z SM przez tyle lat z
niego korzystaja i jeszcze sie im nie znudził. Zapraszamy na wspólny wyjazd.
we wrzesniu. Chętnie dokooptujemy do naszej grupy.pozdrawiam Hanna
Ps. Mam informacje równiez o innych osrodkach, ale ten znam znajlepiej.

--
Czy masz już prezent na Walentynki?
http://www.onetmail.onet.pl/oferta

(none)