Strona główna Grupy pl.rec.robotki-reczne Wielka Wakacyjna Promocja!!!

Grupy

Szukaj w grupach

 

Wielka Wakacyjna Promocja!!!

Liczba wypowiedzi w tym wątku: 18


« poprzedni wątek następny wątek »

11. Data: 2007-07-17 18:44:53

Temat: Re: Wielka Wakacyjna Promocja!!!
Od: "lemonka" <...@a...com> szukaj wiadomości tego autora


Użytkownik <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:200d.000000a5.469cae5c@newsgate.onet.pl...
>
> > Ja również zajrzałam do tego sklepu i nie kupię tam. Oto dlaczego:
> >
> > 1. Nigdzie nie ma NIPu i REGONu. To żle. Nie mogę ocenić, czy firma to
firma
> > a nie "szara eminencja byznesu".
> Po pierwsze jest adres firmy (stacjonarny), a gdybyś znała się chociaż
trochę
> na prowadzeniu biznesu,


Skąd wiesz, że się nie znam? Moim zdaniem to ty nie doczytałaś ostanich
zmian w prawie i ehandlu, dlatego nie powinnaś pouczać innych.


> to byś wiedziała,że taki sklep nie może działać
> jako "szara strefa".

Taki sklep nie może działać zgodnie z prawem. Ale wyobraź sobie, że znam
mnóstwo takich sklepów, które jednak działają! I co ty na to?
Nie wiem, czy adres sklepu podany na twojej stronie to adres sklepu
stacjonarnego. Nie wybieram się do Wawy. Nawet gdybym się wybrała, to
poszłabym zwiedzić parę innych - być może - ciekawszych miejsc.

> > 2. Przeczytałam regulamin. Stoi jak byk, że w przypadku reklamacji
odsyłam
> > rzecz nieotwartą i nieużywaną. To źle. Nie jestem w stanie przez
papierek
> > (woreczek, kartonik itp.) stwierdzić, że rzecz w środku jest uszkodzona.
> > Muszę do toego OTWORZYĆ opakowanie a wtedy P. T. Sklep nie przyjmie
> > reklamacji.
> To akurat nie o to chodzi, aby nie otwierać papierka i nie zaglądać do
środka,
> ale np. zrobisz sobie swoim ukochanym kordonkiem Arią i po zrobieniu ok.
200 m
> jak już (zdejmiesz pierwszą widoczną warstwę) okaże się,że masz przed sobą
> jeden wielki supeł na suple, to co wtedy?Będziesz uważała,że sklep
internetowy
> jest winien ? Na pewno :) (miałam juz taką historię)

Nie wiem, kto jest winien i nie moją rzeczą jest tego dociekać.. Natomiast
SKLEP mi to sprzedał i obowiązkiem SKLEPU jest przyjąć reklamację. Nawet
jeśli kłębek jest wyrobiony niemal do końca. Jeśli trafisz na zdechłego
szczura w chlebie nie biegniesz z tym chlebem do producenta, ale reklamujesz
go w sklepie spożywczym lub punkcie sprzedaży, który ci to sprzedał.
Jeśli buty po kilku dniach noszenia ci się rozpadną, to nie biegniesz z nimi
do włoskiego producenta, tylko do detalisty, który ci je sprzedał. Zatem
jeśli zdarzyłoby mi się to o czym wspomniałaś - na pewno zwrócę się z
reklamacją do ciebie. Znaczy...zwróciłabym się, bo sytuacja jest czysto
hipotetyczna, z powodów, które opisałam poprzednio.
"Reklamacja jest żądaniem klienta kierowanym do _sprzedawcy_ lub wykonawcy
usługi, pozostającym w związku z niezadowalającą jakością towaru lub usługi
przede wszystkim żądanie wymiany, naprawy towaru lub poprawienia usługi, jak
również żądanie zwrotu pieniędzy za towar lub usługę, bądź obniżenia ceny."
http://strefa.org/definicje/reklamacja.html

> > 3. W tym samym regulaminie napisano: "Po otrzymaniu przesyłki należy ją
> > rozpakować i sprawdzić w obecności doręczyciela.". Żaden doręczyciel nie
> > poczeka aż se zobaczę co paczka ma w środku, a już NA PEWNO nie
sporządzi z
> > tego protokołu. No, chyba, że nadawca zapłaci dodatkowo 5 zł za taką
usługę.
> > Nigdzie jednak sklep nie oferuje takiej dopłaty, a jakoś nie wierzę, by
> > opłacał taką usługę z własnej kieszeni. To źle. Czuję się wprowadzona w
> > błąd. Ponadto Poczta Polska oferuje taką usługę tylko przy przesyłkach
> > pobraniowych.
> O.K. tu masz raję :) Jak wróci mój informatyk z urlopu, to zmienię :)

Przy okazji niech dopisze, że na zwrot towaru jest 10 dni, bo jeśli nie ma
takiego dopisku, to mogę oddać towar bez podania przyczyn przez 3 miesiące i
musisz mi oddać pieniądze. (Przy okazji - twierdzisz, że to ja się nie znam
na biznesie...hmmm...)

> > 4. Obserwowałam ten sklep jakiś czas. Liczba gości online nie spada
poniżej
> > 45, a o godz. 4 nad ranem wzrosła nawet do ponad 2000 (dwóch tysięcy).
To
> > źle. Albo licznik nie ma nic wspólnego z rzeczywistością, albo sklep
> > obsługuje masę klientów. Jeśli obsługuje taką masę klientów to źle, bo
nie
> > będę w nim potraktowana indywidualnie, na przesyłkę będę czekać długo i
> > pewnie czegoś co jest w katalogu akurat dla mnie zabraknie. Jeśli to
licznik
> > szwankuje to też źle, bo albo oszukuje celowo (to źle, bo jeśli oszukują
na
> > liczniku to kto wie jak oszukują na sprzedaży?) albo przypadkiem wkradł
się
> > błąd (to źle, bo w takim razie może błąd wkradła się również przy
wpisywaniu
> > cen albo zdjęć)
> Licznik zaczął przyspieszać jak firma Coats ( a jest to firma o zasięgu
> międzynarodowym) umieściła link sklepu na swojej stronie.Licznik wskazuje
> ilość klientów zaglądających do sklepu :)

No, to znaczy, że to co napisałam powyżej jest jak najbardziej zgodne z
prawdą.

> a Bazylia chciała mi pomóc, jako,że stale korzysta z
> tego sklepu :)

W czym chciała pomóc? Wie, że aż tak ci źle idzie?


> Jeśli chodzi o link grupy, to mogę się zapytać, gdzie jest link slepu na
> grupie?

Możesz. Link sklepu na grupie jest w pierwszym poście tego wątku.
I w archiwum:
http://tiny.comm.pl/?V0
Pozostanie tam do końca dni Google.


> Właścicielka jest związna z grupą, ztym,że sięrzadko udziela.Woli
> pisać indywidualne emaile do dziewcząt niż rostrząsać niektóre sprawy
> publicznie :)

Nie ma obowiązku udzielania się. Jeśli ktoś jest życzliwy i chętny do
(bezinteresownej) pomocy to się udziela na grupie. Z porad udzielonych
jednej pytającej grupowiczce korzysta kilkanaście innych, które o tę pomoc
nie mają odwagi poprosić, lub które po prostu przekopują archiwum w
poszukiwaniu porady dla siebie.

> > 7. Cena muliny DMC jest taka sama jak w każdym innym sklepie
internetowym.
> > Owszem, jest promocja, ale nikt nie powiedział, że mogę zamówić po
jednym
> > motku z 12 kolorów. To źle. Przy zamówieniu okaże się zapewne, że
owszem,
> > promocja, ale dotyczy 12 motków z JEDNEGO koloru i trzynasty dostanę
gratis.
> Cena muliny DMC musi być taka, jako,że jest to wymóg DMC.Jakby była
niższa, to
> nie dostawałabym tej muliny (sprawa z allegro)

Rozmawiamy o tym, że promocja nie jest tak powalająca jak to przedstawiła
Bazylia. I - jak widać powyżej - zgadzasz się ze mną.

> > 8. Nie jestem krzyżykująca. Wolę szydełko, druty i koraliki. Jak dla
mnie
> > wybór w tym sklepie jest wyjątkowo mizerny: 9 rodzajów kordonka (w tym
tylko
> > małe kordonki Ariadny, nie ma moich ulubionych kordonków Aria i Kaja).
> Kordonk Aria i Kaja jest tylko w sklepie stacjonarnym, a dlaczego - czytaj
> wyżej :) Nie mogę każdemu klientowi intwrnetowemu osobno tłumaczyć, że
kolory
> się nie powtarzają, że pod wpływem słońca blaknie itd....

I znów mam rację. Jak dla mnie wybór jest kiepski i tyle. Nie tłumacz
każdemu klientowi - wystarczy wywiesić info na stronie. Zresztą - o ile
wiem, to Ariadna ma standard kolorów, które się powtarzają. Nie trzymaj ich
na słońcu, skoro DMC u ciebie nie blaknie pod wpływem słońca to połóż Kaję
tam gdzie trzymasz DMC i po problemie.

> > 9. Nie ma możliwości zapłaty kartą kredytową. To źle. Skoro jest tyle
wejść
> > do sklepu w nocy (o ile jest) - znaczy, że jest duże zainteresowanie
> > klientów zza oceanu. Sklep, który spamuje usenet (spamuje, bo zwykła
> > klientka, która chce się podzielić wiadomością o sklepie nie daje
takiego
> > tytułu posta jaki widać w niniejszym wątku) sam ogranicza sobie dostęp
> > klientów zza Wielkiej Wody? To źle!
> I tu się mylisz, albo nic nie kupujesz w USA.Są tam sklepy i na kartę i na
> przelewy bankowe.Nigdzie nie masz powiedziane,że musi być obsługa kartą
> kredytową :)

Hmmm... przeczytałaś dokładnie? Ja nie zamierzam kupować za oceanem. Mówię,
że skoro masz tyle wejść z Ameryki to im udostępnij możliwość zakupu
(poprzez umożliwienie zapłaty kartą, bo przelew zza granicy kosztuje
dodatkowe pieniądze za przewalutowanie, od 12 do 60 zł i nie ty a klient
musiałby ten koszt ponieść, zapłata kartą jest tańsza i wygodniejsza dla
klienta), a nie będziesz musiała namawiać nikogo do spamu.. Oczywiście - nie
musisz, to twój biznes.

> > 10. Szukałam zalet tego sklepu - i nie znalazłam. To źle. Nie kupię w
tym
> > sklepie.
> To czy kupisz, czy nie to Twoja sprawa.Jedni słuchają o.Rydzyka, drudzy
> nie :)))

Cudne porównanie. Postawiłaś się w jednym rzędzie z...

> Nie będę pisać nowego posta, bo to bez sensu i wcale nie muszę się
promować :))
> A tak dla Twojej informacji w Warszawie w tym samym miejscu mam już sklep
15
> lat :)

I co w związku z tym? To, że prowadzisz sklep od 15 lat, akurat dla mnie nie
jest atutem, bo przypomniam sobie te nadęte kobiety za ladą które traktowały
kupujących jako zło konieczne. Do tego te wywieszone ogromne kartki z
napisem "po odejściu od kasy reklamacji nie uznajemy" w ten sposób myślały,
że są twórcami prawa. Strach kupować cokolwiek, bo reklamacji nie
uwzględniasz a przez internet można wcisnąć co się chce. A ponieważ nie
podajesz NIPu i REGONu nie sposób dochodzić sądownie roszczeń.

> Dziękuję Ci bardzo za wątek i uwagi, chociaż niekiedy niezbyt chwalebne,
ale
> wiadomo na błędach człowiek się uczy i to tak samo jak ma lat 25 jak i 70
:)

Nie ja założyłam wątek. Grupa służy do tego, żeby wymieniać poglądy, np.na
temat nici, sklepów, wzorków. I aby wymieniać porady dotyczące oczek,
wzorków, modeli.

> Lubię też to powiedzenie, że lepiej aby mówili źle, niż aby nie mówili
wcale :)

Ciekawe podejście. Nic dodać nic ująć. O Rydzyku też piszą, prawda?
Aha, pewnie nie wiesz, że spam jest w tym kraju karalny. Dopuszczona jest na
tej grupie pojedyncza informacja o powstaniu nowego sklepu, ale cykliczne
powtarzanie tej informacji, nawet jeśli wysyła tę informację ktoś nie
czerpiący ze sklepu udokumentowanych zysków, jest spamem. A spamu sobie
tutaj nie życzymy i jako stała grupowiczka powinnaś o tym wiedzieć.
EOT


› Pokaż wiadomość z nagłówkami


Zobacz także


12. Data: 2007-07-17 19:17:24

Temat: Re: Wielka Wakacyjna Promocja!!!
Od: "Kolbi" <k...@e...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja tez znam Dorotę osobiscie i uważam, ze jest wspanialą, wielkoduszną i
napewno uczciwą osobą.Pozdrawiam Ala z Redy.


› Pokaż wiadomość z nagłówkami


13. Data: 2007-07-17 22:31:36

Temat: Re: Wielka Wakacyjna Promocja!!!
Od: grazyna <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<ciach, bo szkoda miejsca i czasu na czytanie>

Rety, dziewczyno, wyhamuj. Dlaczego jestes tak strasznie napastliwa?
Nawet jesli informacja ze strony Robotkowego raju nie jest perfekcyjna i
nie odpowiada twoim wymaganiom, to chyba nie wprowadza nikogo w blad?
Uwagi , nawet bardzo krytyczne mozna przeciez wyrazic w sposob zyczliwy,
po co takie zacietrzewienie?
Ja jestem bardzo zadowolona z zakupow u Doroty i z cala pewnoscia bede u
niej jeszcze kupowac.
Grazyna - Gdynia
>

› Pokaż wiadomość z nagłówkami


14. Data: 2007-07-18 16:49:29

Temat: Re: Wielka Wakacyjna Promocja!!!
Od: "AgnieszkaK" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora


Użytkownik "grazyna" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
news:f7jfh1$lub$1@atlantis.news.tpi.pl...
> <ciach, bo szkoda miejsca i czasu na czytanie>
>
> Rety, dziewczyno, wyhamuj. Dlaczego jestes tak strasznie napastliwa?
Witam.
Tak się składa, że większość broniących właścicielkę sklepu jednocześnie ją
zna. Tosia przedstawia punkt widzenia osoby, która właścicielki sklepu nie
zna osobiście, natomiast docierają do niej spam i zarzuty, że nie zna się na
"byznesie". Jaka akcja, taka reakcja. Wg mnie osoba, która koniecznie chce
się zareklamować, musi też koniecznie sprawiać wrażenie sympatycznej i
przyjaznej. Na Tosi Dorota takiego wrażenia nie zrobiła. Poza tym Dorota
twierdzi, że bez względu na to, czy mówi się pozytywnie, czy też negatywnie
to dobrze, że się w ogóle mówi. Wniosek taki, że jest z całej tej dyskusji
zadowolona. Dlaczego więc ktoś miałby wyhamować, skoro wszyscy są
zadowoleni?

Pozdrawiam.
Agnieszka (Kalisz)


› Pokaż wiadomość z nagłówkami


15. Data: 2007-07-18 18:34:21

Temat: Re: Wielka Wakacyjna Promocja!!!
Od: T0SIA <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

AgnieszkaK napisał(a):

> Tak się składa, że większość broniących właścicielkę sklepu jednocześnie ją
> zna. Tosia przedstawia punkt widzenia osoby, która właścicielki sklepu nie
> zna osobiście, natomiast docierają do niej spam i zarzuty, że nie zna się na
> "byznesie". Jaka akcja, taka reakcja. Wg mnie osoba, która koniecznie chce
> się zareklamować, musi też koniecznie sprawiać wrażenie sympatycznej i
> przyjaznej. Na Tosi Dorota takiego wrażenia nie zrobiła. Poza tym Dorota
> twierdzi, że bez względu na to, czy mówi się pozytywnie, czy też negatywnie
> to dobrze, że się w ogóle mówi. Wniosek taki, że jest z całej tej dyskusji
> zadowolona. Dlaczego więc ktoś miałby wyhamować, skoro wszyscy są
> zadowoleni?

Momencik, momencik...
Nikt mi nie zarzucal ze sie nie znam na biznesie - zarzuty te padly pod
adresem innej udzielajacej sie w tym watku dziewczyny co uwazam za malo
taktowna uwage tak czy siak (tymbardziej, ze osoba prowadzaca ow biznes
nie ma racji)

ja nie poruszalam tego tematu personalnie ...(nie wyrazalam opinii na
temat wrazenia jakie wywarla na mnie wlascicielka - nie jest dla mnie
nikim bliskim, wiec obojetnosc narzuca mi pewen zdrowy dystans)

Nie obchodzi mnie szczerze mowiac jak ma na imie wlascicielka, czyja
jest kolezanka, kta ja zna osobiscie a kto nie..
Dla mnie grupa nie jest prywatnym forum tylko grupa ogolnodostepna, na
ktorej obowiazuja pewne zasady - takie same jak na innych szanujacych
sie grupach.
Napisalam, ze jedna informacja wystarczy i nie trzeba jej podawac kilka
razy w odstepie godzinnym - nie bylo w tym zadnej agresji, ataku - ot
czysta uwaga.

Co do FAQ grupy - widze diametralna roznice - to przydatne nam wszystkim
info zebrane "do kupy", ktore nie faworyzuje nic i nikogo.

Info - TAK
Spam - NIE

Tlumaczenie swojego "wystepku" tekstem: "och przepraszam bo sie nie
znam na internecie" uwazam troche za infantylna wymowke, zwlaszcza, ze
jednak troche sie juz ta osoba udzielala.

finito
puchar za suchar
dziekuje




--
Pozdrawiam - T0SIA

› Pokaż wiadomość z nagłówkami


16. Data: 2007-07-18 21:06:13

Temat: Re: Wielka Wakacyjna Promocja!!!
Od: Aneczka <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Seremity (Wa-wa, Lodz) pisze:
> Nie jestem do końca przekonana, czy jest tak strasznie potrzebny NIP i
> Regon... ja bym nie wpadła na to, żeby na to spojrzeć...

Nie chcę się mieszać w przepychanki, dlatego odniosę się tylko do tej
części - tak, jest konieczny. Od co najmniej dwóch lat, odkąd pojawiła
się znowelizowana ustawa o handlu internetowym (ta sama, która
wprowadziła prawo zwrotu w ciągu 10 dni, oraz obowiązek dokładania
paragonu lub faktury).
Brak NIPu, REGONu i adresu (pocztowego, nie tylko skrytki) jest bardzo
poważnym brakiem (choć nie wiem czy i jakie ew. konsekwencje są za to).

Pozdrawiam,
Aneczka

› Pokaż wiadomość z nagłówkami


17. Data: 2007-07-18 21:34:10

Temat: Re: Wielka Wakacyjna Promocja!!!
Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Aneczka, tu masz prawną interpretację jeśli Ci chodzi o tą ustawę.
Nigdzie nie znalazłam, że muszę podać NIP i regon, a numer zezwolenia ( co
mnie nie dotyczy) nie jest numerem NIP, ani regonu.
Pozdrawiam
dorota
Podaj swoje dane i chroń dane klienta

O tym, jak powinna wyglądać własna strona www, pisaliśmy w DF z 21 lutego 2006
r. ("Zanim założysz własną stronę internetową"). Przypomnijmy, że pewne wymogi
narzuca tu ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną (DzU z 2002 r. nr
144, poz. 1204 ze zm.). To z niej wynika, że każdy, kto zajmuje się
świadczeniem usług przez Internet, powinien podać na swojej stronie www:

Imię i nazwisko (albo nazwę lub firmę) oraz miejsce zamieszkania (albo
siedzibę) i adres,

Informacje dotyczące właściwego zezwolenia i organu zezwalającego, w razie gdy
świadczenie usługi takiego zezwolenia wymaga; ponieważ przepisy nie precyzują,
o jakie konkretnie dane chodzi, wydaje się, że wystarczy poinformować o tym,
że zezwolenie mamy, podać jego numer, datę wydania itp.

Adresy elektroniczne - co oznacza, że każdemu internetowemu usługodawcy przyda
się adres poczty elektronicznej; ponieważ ustawa nie wskazuje tu żadnych
szczegółów, dla własnego bezpieczeństwa najlepiej podać wszystkie adresy.


--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

› Pokaż wiadomość z nagłówkami


18. Data: 2007-07-20 06:27:42

Temat: Re: Wielka Wakacyjna Promocja!!!
Od: Bazylia <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Lip, 23:34, m...@p...onet.pl wrote:
> Aneczka, tu masz prawną interpretację jeśli Ci chodzi o tą ustawę.
> Nigdzie nie znalazłam, że muszę podać NIP i regon, a numer zezwolenia ( co
> mnie nie dotyczy) nie jest numerem NIP, ani regonu.
> Pozdrawiam
> dorota
> Podaj swoje dane i chroń dane klienta
>
> O tym, jak powinna wyglądać własna strona www, pisaliśmy w DF z 21 lutego 2006
> r. ("Zanim założysz własną stronę internetową"). Przypomnijmy, że pewne wymogi
> narzuca tu ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną (DzU z 2002 r. nr
> 144, poz. 1204 ze zm.). To z niej wynika, że każdy, kto zajmuje się
> świadczeniem usług przez Internet, powinien podać na swojej stronie www:
>
> Imię i nazwisko (albo nazwę lub firmę) oraz miejsce zamieszkania (albo
> siedzibę) i adres,
>
> Informacje dotyczące właściwego zezwolenia i organu zezwalającego, w razie gdy
> świadczenie usługi takiego zezwolenia wymaga; ponieważ przepisy nie precyzują,
> o jakie konkretnie dane chodzi, wydaje się, że wystarczy poinformować o tym,
> że zezwolenie mamy, podać jego numer, datę wydania itp.
>
> Adresy elektroniczne - co oznacza, że każdemu internetowemu usługodawcy przyda
> się adres poczty elektronicznej; ponieważ ustawa nie wskazuje tu żadnych
> szczegółów, dla własnego bezpieczeństwa najlepiej podać wszystkie adresy.
>
> --
> Wysłano z serwisu OnetNiusy:http://niusy.onet.pl

Uważam że jeżeli jest pasmanteria z prawdziwego zdarzenia,nie pracuje
w niej osoba wzięta z "łapanki"-to warto o niej pisać.
Ostatnio w pasmanteri na Śniadeckich ,/którą mam najbliżej /chciałam
dokupić 1motek muliny DMC,pani
nie chciało się zajrzeć do katalogu i sprawdzić że DMC zmieniło
numerację.

Pozdrawiam Bożena ta ucząca się.

› Pokaż wiadomość z nagłówkami


 

strony : 1 . [ 2 ]


« poprzedni wątek następny wątek »


Wyszukiwanie zaawansowane »

Starsze wątki

[OT] Kolejne letnie spotkanie w Krakowie
Re: Szydełko. Jak to zrobić?
Re: FAQ grupy pl.rec.robotki-reczne
phildar 472
Szydełko. Jak to zrobić?

zobacz wszyskie »

Najnowsze wątki

Kol. sukces po polsku: polscy naukowcy przywracają życie morskim roślinom
Kiermasz Rękodzieła w Krakowie
haft krzyzykowy
Sierpniowe spotkanie robótkowe
Ozdobne plecionki

zobacz wszyskie »