Wielkanoc

1. Data: 2002-01-21 08:20:08

Temat: Re: Wielkanoc
Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Serweta 1 schemat 2 - tu jest cos zamieszane - ten schemat jest od serwety
> nr 4
> Pozdrawiam
> Aga

Oj, tu cos ostro skopalam, zaraz sie biore do pracy, dzieki za uwage :))
Elzbieta

1. Data: 2002-01-21 08:28:53

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elzbieta" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> Zapraszam na strone
> http://strony.wp.pl/wp/tomella
> Wstawilam obrazki, serwety i kilka drobiazgow zwiazanych z Wielkanoca.
(...)
> Mam nadzieje, ze kazda z Was znajdzie cos dla siebie i zdazy jeszcze na
> najblizsze swieta.
> Pozdrawiam
> Elzbieta

Świetne wzory. :-))
Coraz więcej wzorów w internecie do oglądania.
Nie będę już miała czasu na wyszywanie. Przerzucę się na oglądania.:-)))))))
Pozdrawiam Krycha.

1. Data: 2002-01-21 08:36:56

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Serweta 1 schemat 2 - tu jest cos zamieszane - ten schemat jest od serwety
> nr 4
Juz widze blad, brakuje kawalka naroznika serwety 1, uzupelnie, jak tylko
bede miala wolny skaner, cierpliwosci :))
Elzbieta

1. Data: 2002-01-21 08:55:41

Od: "Krutka" <k...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bede czekac... niecierpliwie, upatrzylam juz sobie ta serwetke...
Pozdrawiam
Krutka

1. Data: 2002-01-21 10:59:22

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bede czekac... niecierpliwie, upatrzylam juz sobie ta serwetke...
> Pozdrawiam
> Krutka

Ok, powinno byc dobrze (mam nadzieje) :))
Elzbieta

1. Data: 2002-01-21 14:01:47

Od: Arleta Potocka <A...@f...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zapraszam na strone
> http://strony.wp.pl/wp/tomella
> Wstawilam obrazki, serwety i kilka drobiazgow zwiazanych z Wielkanoca.

Widze, ze te same wzory przygotowalam w niedziele do zeskanowania :-)
Nie bede ich wiec powtarzac. Zrobie tylko te, ktorych nie znalazlam na
Twojej stronie i przesle (do konca tygodnia, mam nadzieje), to je
dodasz.

Pozdrawiam :-) Arleta

1. Data: 2002-01-21 14:23:43

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Nie bede ich wiec powtarzac. Zrobie tylko te, ktorych nie znalazlam na
> Twojej stronie i przesle (do konca tygodnia, mam nadzieje), to je

Ok, dziekuje.
Pozdrawiam
Elzbieta

Mezczyzna z dzieckiem
tansze nici na szydelkowa firaneczke - W-wa
chce sie pochwalic
Obrus swiateczny
Lampa z lupa