chce sie pochwalic

1. Data: 2002-01-18 12:12:07

Temat: chce sie pochwalic
Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moi Drodzy,
nie mogłam wytrzymać do powstania strony grupy pl.rec.robótki-ręczne
i zmontowałam swoją stronę, aby pokazać moje niektóre ręczne "dzieła" :-))))))
www.republika.pl/kkrycha
Na razie jest to początek. Starałam się nie stosować żadnych ramek, bajerów,
aby każdą przeglądarką można było oglądać.
Jak ktoś będzie miał kłopot to piszcie.
Pozdrawiam Krycha.

begin 666 Krycha.vcf
M0D5'24XZ5D-!4D0-"E9%4E-)3TXZ,BXQ#0I..CM+<GEC:&$-"D9
..DMR>6-H
M80T*14U!24P[4%)%1CM)3E1%4DY%5#IK:W)Y8VAA0'!R:78W+F]
N970N<&P-
B"E)%5CHR,# R,#$Q.%0Q,C$R,#=:#0I%3D0Z5D-!4D0-"@``
`
end

1. Data: 2002-01-18 13:03:51

Temat: Re: chce sie pochwalic
Od: "Grażyna SZkudlińska" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krycha" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
bajerów,
> aby każdą przeglądarką można było oglądać.

Noooo, dziecko przesymatyczna ma buzie, z wyjatkiem kolorowego ptaszka
pozostale wzory takze popelnilam , a kazde zdjecie z ogrodka az sie prosi
zeby je PCStichem potraktowac!
Musze sie zmobilizowac i moja strone dokonczyc. Chyba bylam za ambitna i
chcialam ja zrobic od razu z wodotryskami. Ale przy moich talentach to moze
za kilka lat by nastapilo. Wiec niech na poczatek bedzi slabiutka, a bede ja
dopracowywac
Gratulacje
Grazyna - zmobilizowana

1. Data: 2002-01-18 13:32:09

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
bajerów,
> aby każdą przeglądarką można było oglądać.

Ale masz piekne hafty i te kwiaty w ogrodku. To Ty dokupilas iles tam
ziemi, zeby sie dalej meczyc? Chyba rzeczywiscie to lubisz :))
Hipeastrum wyglada jak amarylis, to to samo tylko w wersji ogrodowej?
Pieknie chodzi, szybko sie otwieraja powiekszenia, gratulacje
Elzbieta

1. Data: 2002-01-18 14:20:50

Od: "Grażyna SZkudlińska" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Grażyna SZkudlińska" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> (...)
> >
> (...)
> Żeby zrobić tak ambitnie, to trzeba poświecić sporo czasu i
> potrzebna jest wiedza, którą zdobywa się podczas pisania strony.
> Poza tym zbytnie wodotryski powodują, że strony długo się wczytują
> i nie każą przeglądarką można zobaczyć.
> Pozdrawiam Krycha
> P.S. A wiesz coś nowego o wystawie w Łodzi?

Nowych wiesci poza tym, ze termin wysylania prac sie zbliza to nie mam. Mam
karte zgloszenia, ale wciaz sie buje z myslami CZY i jesli tak to CO tam
wyslac. Pewnie skonczy sie tak, ze wszystkie obrazki w domu na scianie
zostana :-))
Grazyna

1. Data: 2002-01-18 15:28:05

Od: "skrzacik" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
bajerów,
> aby każdą przeglądarką można było oglądać.

czy moge podpiac linka miedzy naszymi stronami?

skrzacik

1. Data: 2002-01-21 07:47:48

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grażyna SZkudlińska" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

(...)

> [...]
> karte zgloszenia, ale wciaz sie buje z myslami CZY i jesli tak to CO tam
> wyslac. Pewnie skonczy sie tak, ze wszystkie obrazki w domu na scianie

Jaki jest termin tej wystawy? Może pojechałabym obejrzeć, żeby mieć
orientację co i kto wystawia.
Pozdrawiam Krycha.

1. Data: 2002-01-21 16:25:05

Od: "Grażyna SZkudlińska" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wystawa bedzie czynna od czerwca do konca wrzesnia. Prace trzeba nadeslac do
31 stycznia. W ub roku bylo ok 200 wystawiajacych
Jeskli chcesz szczegolowo, to na priv moze..?
Grazyna

1. Data: 2002-01-21 20:52:09

Od: "Kinga Tarkiewicz" <k...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> Moi Drodzy,
> nie mogłam wytrzymać do powstania strony grupy pl.rec.robótki-ręczne
> i zmontowałam swoją stronę, aby pokazać moje niektóre ręczne "dzieła"
:-))))))

wszechstronnie uzdolniona:))) Tylko pozazdrościć:)))) A dlaczego nie mogłam
powiększyć zdjęcia dziecka?
Kinga

1. Data: 2002-01-22 07:06:26

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kinga Tarkiewicz" <k...@y...com> napisał w wiadomości
(...)
> A dlaczego nie mogłam
> powiększyć zdjęcia dziecka?
> Kinga

Naniosłam trochę zmian. Jest teraz możliwość powiększenia zdjęcia dziecka.
Pozdrawiam Krycha
P.S. Nadal będę pracować nad stroną

1. Data: 2002-01-22 08:54:50

Od: "Gocha" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fajna stroniczka, ładne te twoje robótki - szczególnie podoba mi się ten
pierwszy w grupie "INNE". Wyszło ci to dzieło oj wyszło!
Z grupy "Hafty" - czy zamierzasz też zamieszczać wzory do wykonania? Jeśli
tak to ja uśmiecham się o ten pierwszy bukiet kwiatów.
Gocha

> [...]
bajerów,
> aby każdą przeglądarką można było oglądać.

Obrus swiateczny
Lampa z lupa
kilka pytan
Cudne strony