Wielkanoc!

1. Data: 2015-04-05 19:17:23

Temat: Wielkanoc!
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem, czy się ją tu jeszcze świętuje, ale może życzenia z nią związane
nikogo nie zbulwersują (w odróżnieniu od krzyża na ścianie w Sejmie...):
zdrowia, nowej wiosennej energii do realizacji nowych wiosennych
postanowień, przede wszystkim zaś Pokoju wszystkim życzę - Alleluja!
--

Ikselka
pewni siebie."

2. Data: 2015-04-05 21:45:04

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jakie znowu święta, jaja sobie robisz?
Zresztą to szczyt bezczelności syczeć z nienawiści, polaków zarazami chcieć wybijać i
im życzyć czegoś wesołego. Czego, wesołej Odry, wesołych drgawek konwulscyjnych,
wesołych trypli?
No jakie one wesołe, jak ludzi nawet w święta arcynienawistnicy w kościołach
wyzywają, że oni muszą być chorzy i nie wolno im mieć dzieci, bo on dewiant jeden z
drugim z zaburzeń seksualno-psychicznych tak chce. Prześladowanie w święta ludzi
niepełnosprawnych, bo bezpłodność to rodzaj niepełnosprawnośc, gdy od 30 lat
procedura jest która ich leczy.
Za rok lub dwa będzies pytać czy są tu jeszcze ci co znają słowo kościół i może ktoś
skojarzy....a to ci chorzy panowie w sytannach z wiecznym sykiem nienawiści na
zdegenerowanych pyskach?

3. Data: 2015-04-07 08:54:45

Temat: Re: Wielkanoc!
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 5 kwietnia 2015 19:17:38 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:
> [...]
> zdrowia, nowej wiosennej energii do realizacji nowych wiosennych
> postanowień, przede wszystkim zaś Pokoju wszystkim życzę - Alleluja!
Wzajemnie Xla i oby ten POkoj okazal się zaraźliwy bo bardzo wielu go dziś
POtrzebuje... :)

4. Data: 2015-04-07 18:00:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 6 Apr 2015 23:54:45 -0700 (PDT), m...@g...com
napisał(a):

> Wzajemnie Xla

Dziękuję - i zwróć uwagę, żeś jedyny, który życzenia odwzajemnił :-)

> i oby ten POkoj okazal się zaraźliwy bo bardzo wielu go dziś POtrzebuje... :)

"Dziś"? - pragnących pokoju nigdy wcześniej też nie brakowało... Dlatego
taki on cenny, że mała podaż... Ale oby stał się dobrem powszechnym.
--

Ikselka
pewni siebie."

5. Data: 2015-04-08 12:46:24

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 7 kwietnia 2015 18:00:37 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> Dziękuję - i zwróć uwagę, żeś jedyny, który życzenia odwzajemnił :-)

A po co mam cokolwiek powtarzac po tobie ;P

> "Dziś"? - pragnących pokoju nigdy wcześniej też nie brakowało... Dlatego
> taki on cenny, że mała podaż... Ale oby stał się dobrem powszechnym.

Zyjemy Dzis -stad akcent na Terazniejszosc Pokoju, choć ku przyszłości również warto
by się było w jego kontekście pochylić, wstecz się nie ogladajac, czy może jednak? ;)

6. Data: 2015-04-08 22:50:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 8 Apr 2015 03:46:24 -0700 (PDT), m...@g...com
napisał(a):

> [...]
warto by się było w jego kontekście pochylić, wstecz się nie ogladajac, czy może

Ku Przyszłości - na podstawie Przeszłości. Ten związek - to jest właśnie to
koło, którym się Historia toczy. Czasem niestety.
--

Ikselka
pewni siebie."

7. Data: 2015-04-09 10:08:14

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 8 kwietnia 2015 22:55:02 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> [...]
>
> Ku Przyszłości - na podstawie Przeszłości. Ten związek - to jest właśnie to
> koło, którym się Historia toczy. Czasem niestety.

A co z sentencją:
"Ktokolwiek przykłada rękę do pługa, a wstecz się ogląda, nie nadaje się..." ;)
I gdzie terazniejszosc?

8. Data: 2015-04-09 22:22:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 9 Apr 2015 01:08:14 -0700 (PDT), m...@g...com
napisał(a):

> A co z sentencją:
> "Ktokolwiek przykłada rękę do pługa, a wstecz się ogląda, nie nadaje się..." ;)

"Kto nie szanuje i nie ceni swojej przeszłości, ten nie jest godzien
szacunku, teraźniejszości ani prawa do przyszłości." J. Piłsudski

> I gdzie terazniejszosc?

"Czyż istnieje bowiem coś bardziej przerażającego, niż zdać sobie sprawę,
że mamy chwilę teraźniejszą? To że potrafimy w ogóle przeżyć ten wstrząs,
zawdzięczamy wyłącznie temu, iż z jednej strony chroni nas przeszłość, a z
drugiej przyszłość." Virginia Woolf.

--

Ikselka
"Kielce są wyjątkowo drogie myślom i wspomnieniom wielkiej części

9. Data: 2015-04-11 17:57:07

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik glob napisał:
> [...]
i im życzyć czegoś wesołego. Czego, wesołej Odry, wesołych drgawek konwulscyjnych,

Widać odleciałeś już totalnie:) Znaczy się internet zrobił ci
wyłom. Wszędzie czai się zło:)

Był taki film Bubble Boy, może kup se taką kulę?

http://tinyurl.com/dla-globa

Trzymamy kciuki!!!

10. Data: 2015-04-12 00:28:57

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Antyszczepieńkowcy to zbrodniarze, z ich powodu wracają straszne choroby, tym samym
co taki psychol z kieleckiego życzy gdy postępuje by ludzie padali na zarazy.? W
takiej sytułacji to bezczelność i szaleństwo, biegać z zarazami i krzyczeć
wesołych.....czego trypla, wesołej rzeżączki, może wesołych owsików co?

Ghostek sie POgubil...
I wszystko jasne
Garissa: wybrali chrześcijan, a potem zabijali jednego za drugim. Przez cały wczorajszy dzień...
O wyłażeniu ze skóry i wchodzeniu we własne buty.
Czerwono-brunatno-czarne odcienie totalitaryzmu