Wilczomlecz umiera - HEEEEEEEEEEEEEEEELP!

1. Data: 2001-03-05 10:30:30

Temat: Wilczomlecz umiera - HEEEEEEEEEEEEEEEELP!
Od: Dream <d...@d...ca> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Po przesadzeniu wilczomlecz zaczal umeirac:
1. usychaja mu bardzo szybko liscie
2. wszystkie liscie i jedna lodyga zwiedly
Nie wiem, co moze byc przyczyna (niewlasciwe podloze?, zbyt sucho?). :(

Macie jakies pomysly?

Pozdrawiam,
robal.

2. Data: 2001-03-05 12:17:41

Temat: Re: Wilczomlecz umiera - HEEEEEEEEEEEEEEEELP!
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Dream" <d...@d...ca> napisal w wiadomosci
> [...]
> 2. wszystkie liscie i jedna lodyga zwiedly
> Nie wiem, co moze byc przyczyna (niewlasciwe podloze?, zbyt sucho?). :(

A nie ma za mokro? Albo moze korzenie naderwane?

Pozdrawiam, Basia.

3. Data: 2001-03-05 14:00:15

Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz wrote:

> A nie ma za mokro? Albo moze korzenie naderwane?

Podlany troche po przesadzeniu i do tej pory nic (tydzien minal) - tylko pare
razy zraszane liscie. Korzeni nie ruszalam (nawet sie zastanawialam nad tym
slynnym odmlodzeniem, ale wolalam nie ryzykowac). Moze ten piasek, mimo ze
wyprazony, jakis lewy.... :(

Pozdrawiam,
robal.

thuja usycha