Wilgoc w pokoju...

1. Data: 2002-02-08 10:18:37

Temat: Wilgoc w pokoju...
Od: "Negatyw" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Ta grupa wydawala mi sie jedyna wlasciwa do zadania tego pytania.
Wynajmuje kawalerke (wysoki parter - piwnica) i mam sporo wilgoci. Suche
ciasteczka wylozone w misce na lawie, wieczorem sa juz wilgotne. :((((
Jakie kwiaty skutecznie pochlaniaja wilgoc z powietrza ???? Bede wdzieczny
za praktyczne porady.

Pozdrawiam
Negatyw

2. Data: 2002-02-10 23:55:17

Temat: Re: Wilgoc w pokoju...
Od: "alleingaenger" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Negatyw <n...@s...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a408np$6jt$...@n...tpi.pl...
> [...]
> ciasteczka wylozone w misce na lawie, wieczorem sa juz wilgotne. :((((
> Jakie kwiaty skutecznie pochlaniaja wilgoc z powietrza ???? Bede

Ale numer !... Przepraszam, ale dla mnie to też temat zdumiewający mnie
nieco, choć nie mam problemów u siebie z wilgocią... W jaki sposób roślina
może skutecznie ZMNIEJSZYĆ wilgotność w pomieszczeniu (jakimkolwiek) ?...
Cosik mi tu nie gra... Rozum mi mówi, że na taką wilgoć raczej nie ma rady
(a już na pewno nie rośliną ! (:-)) ), jeśli nie da się:
1. Osuszyć murów, 2. Zapewnić skutecznego wietrzenia, oraz 3. TEMPERATURA
powietrza jest powyżej 18 stopni... Ani 4. Zmienić miejsca zamieszkania...

Też chętnie się dowiem, o co tu chodzić może ?...

miro

3. Data: 2002-02-11 08:03:28

Od: "Negatyw" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "alleingaenger" <a...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:a4711g$31h$1@news.tpi.pl...

> [...]
> może skutecznie ZMNIEJSZYĆ wilgotność w pomieszczeniu (jakimkolwiek) ?...

Juz mam taka rosline. Nazywa sie HOJA i osusza pomieszczenie - oczywiscie w
niewielkim procencie, ale zawsze.
Szukam teraz (poki nie zmienie kawalerki) bardziej wydajnych metod. :)))

Pozdro
Negatyw

Laurowisnia
szukam "Bukietow"