Willa Nieruchomości [cross] PRZESTROGA

11. Data: 2009-09-19 14:27:17

Temat: Re: Willa Nieruchomości [cross] PRZESTROGA
Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Ra wrote:
> nie tylko o to chodzi, kumpel sprzedając mieszkanie zawarł umowę z
> pośrednikiem(ami), chyba nawet na wyłączność, a tu jakaś agencja
> wystawiła jego ogłoszenia i to po mniejszych cenach

No i?

12. Data: 2009-09-19 14:28:35

Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Ra wrote:
> raczej nie, kolega chciał dostać xxx zł bo tyle potrzebował dołożyć do
> kupna większego a jakaś agencja wystawiła za xxx - 20tys to po pierwsze
> primo, po drugie zaczęły dzwonić do niego agencje z którymi miał umowę
> dlaczego ktoś inny wystawia to mieszkanie i to jeszcze taniej niż oni
> mają w umowie

Wiec niech im odpowie, ze on z tymi agencjami nie zawierał żadnej umowy
i nie ma z tym nic wspolnego.
I niech się agancje same bujaja między sobą.

13. Data: 2009-09-19 14:43:04

Od: Ra <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Boombastic pisze:

> To wystarczy napisać po polsku tak by inni nie mieli wątpliwości
> czytając posta.
sorry
> A odnośnie samego tematu to czy agencje nie powystawiały czasem cen xxx
> zł + prowizja i zamiast szukać kupującego to zaczęły sie martwic o swoje
> prowizje?
tak chyba były z prowizją ale kumpel chciał xxx. Pamiętam żeby było
wystawione w serwisie typu trader.pl chyba z kilkanaście razy i każde z
inną ceną.

14. Data: 2009-09-19 20:23:32

Od: Reseller <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wemif pisze:

> Podobno większość (wszyscy?) pośredników tak właśnie działa.
> a.
Odwiedziłem wiele biur nieruchomości i znakomita większość przynajmniej
informowała DEWELOPERA lub innego "oferenta" o fakcie zamieszczenia ich
ofert na swojej stronie, (nie mówiąc już o pytanie o zgodę na
umieszczenie oferty) dodatkowo pośrednik "sprzedawał" mieszkanie w cenie
takiej jak deweloper (uwzględniając swoją prowizję) albo nawet nieco
niższej, biorąc na siebie sprzedaż kilku lub kilkunastu mieszkań z danej
lokalizacji. Tak np robi "Iglica" z "Apartamentami Sowia".
Willa to po prostu naciągacze, którzy nie dotrzymują żadnych uzgodnień
"słownych" a papiery, które dają naiwnym do podpisania są co najwyżej
kiepskiej jakości prawnej.

--
Reseller

15. Data: 2009-09-20 05:28:36

Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:h92308$1nm2$1@newsread2.aster.pl...

> Posrednik nie zawiera żadnych transakcji.

A czy ja napisałem, że pośrednik zawiera transakcję kupna-sprzedaży
nieruchomości? Jest ubezpieczony od wad prawnych transakcji w której
pośredniczy.

--
SQLwysyn
sqlwysyn.blog.onet.pl

16. Data: 2009-09-20 05:32:07

Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wemif" <w...@a...pl> napisał w wiadomości

> Podobno większość (wszyscy?) pośredników tak właśnie działa.

Za takie działania traci się certyfikat pośrednika, wiec nie opowiadaj
bajek.
Jeśli oferta jest wywieszona w kilku agencjach, to na zasadzie umowy pomiedy
nimi, a agencje sie dziela za taka forme rozpowszechnienia oferty prowizja.

--
SQLwysyn
sqlwysyn.blog.onet.pl

17. Data: 2009-09-20 11:18:05

Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "SQLwysyn" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> A czy ja napisałem, że pośrednik zawiera transakcję kupna-sprzedaży
> nieruchomości? Jest ubezpieczony od wad prawnych transakcji w której

Nie, napisałeś, że ma tytuł do zawarcia transakcji (umowa ze sprzedającym),
więc odpisuję, że nie zawiera żadnej transakcji. Tak ciężko to zrozumieć?

18. Data: 2009-09-20 18:24:55

Od: "OpeK" <o...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wemif" <w...@a...pl> napisał w wiadomości

> Podobno większość (wszyscy?) pośredników tak właśnie działa.
Wiekszych bzdur nie slyszalem/czytalem. Do poki posrednik nie ma z Toba
umowy o posrednictwo, to nie moze zamiescic ogloszenia.

--
OpeK

19. Data: 2009-09-20 19:24:29

Od: BartekK <s...@N...org> szukaj wiadomości tego autora

OpeK pisze:
> Wiekszych bzdur nie slyszalem/czytalem. Do poki posrednik nie ma z Toba
> umowy o posrednictwo, to nie moze zamiescic ogloszenia.
Nie może, ale zamieszcza. Co najmniej kilku z Opola tak robi, sprawdzone
na dwóch mieszkaniach sprzedawanych. Bez żadnej umowy - ogłoszenia (+
zajumane fotki z allegro) ukazały się u kilku pośredników.

--
| Bartlomiej Kuzniewski
173

20. Data: 2009-09-20 20:57:33

Od: Reseller <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

BartekK pisze:
> Nie może, ale zamieszcza. Co najmniej kilku z Opola tak robi, sprawdzone
> na dwóch mieszkaniach sprzedawanych. Bez żadnej umowy - ogłoszenia (+
> zajumane fotki z allegro) ukazały się u kilku pośredników.

Dokładnie tak było!!! Ostrzegam przed nieuczciwymi praktykami firmy Willa.

--
Reseller

forum opinii o ekipach i fachowcach
czym przykleić kabel do ściany?