Winda krzesełkowa - Sprzedam tanio

1. Data: 2006-01-03 15:06:59

Temat: Winda krzesełkowa - Sprzedam tanio
Od: m...@p...pl (Krzysztof Kowalczyk) szukaj wiadomości tego autora

Witam
Przepraszam za spam
Sprzedam tanio uzywana winde krzeselkowa przeznaczona do zamontowania na
klatce schodowej, szerokiej (choc ja mam ja zamontowana na zewnatrz budynku
przy balkonie, mieszkam na parterze)

Cena okolo 2.500 do uzgodnienia

Zainteresowanym, wysylam zdjecia na prv.
Wiecej informacji pod numerem tel. ojca 606756511 w godz. od 07:00 do 22:00
lub na e-mail m...@h...pl

Pozdrawiam KINIU