Winobluszcz - jak podlewać?

1. Data: 2002-10-16 19:03:39

Temat: Winobluszcz - jak podlewać?
Od: Renia <r...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam kilka roślinek na balkonie i nie wiem jak je teraz podlewać. Są to
winobluszcz, malwa i jakis bluszcz, który trudno mi określić bliżej.
Ponadto mięta pieprzowa i doniczka, w której wysiałam nasionka malwy,
żeby sobie przezimowały w ziemi.
Czy podlewać tylko jak jest ciepło, czy jakoś regularnie...
Podpowiedzcie coś dobrzy ludzie.
Pozdrawiam.
R.
:-)

2. Data: 2002-10-16 20:41:54

Temat: Re: Winobluszcz - jak podlewać?
Od: "WojtekP" <d...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sie wypowiem, co do winobluszczu i bluszczu, ale nie z ksiazek ino z zycia.
Po pierwsze prosze dokladnie okryj donice - TEZ OD SPODU - albo glownie od
spodu, zeby nie przemarzlo - bo przemarznie. Dobry jest styropian pod
donice, a otulic mozna np folia z babelkami. Tak czy inaczej niech donice
nie przemarzna.
Po drugie podlewac - i to takze w zimie - byle nie w duze mrozy, jesli
donica stoi tak,ze nie ma szans na wode z deszcu i sniegu. Oczywiscie
podlewac zadko - tak co 2 tygodnie.
Co do malwy - nie wiem - ale mysle, ze ja tez chronic trzeba i przed mrozem
i suchoscia.
Sukcesow na Twoim balkonie
Wojtek Pa

wróćmy do kwiatów