Winogrono ginie?

1. Data: 2003-05-16 20:14:24

Temat: Winogrono ginie?
Od: "Piotr Jan Piguła" <a...@n...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Mam problem z winogronem. Zobaczyłem dziś w ogródku że liście wina są zółte
i strasznie podziórkowane. Nawet na rozwijających się liściach widać
tajemnicze otworki, jak sito. Nie widze szkodników? Liście są zółte i jak
sito co się dzieje? Co mam robić, jakie kroki podjąć, może jest o
winogronach jakaś strona.
Pozdrawiam.
Piotr

2. Data: 2003-05-16 22:35:45

Temat: Re: Winogrono ginie?
Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Pozdrawiam.
> Piotr
>
> Informuję,że lekarze roślin będą dzisiaj nieuchwytni.
Spotykają się na wielkiej strategicznej naradzie grupy.
Przepraszamy oczekujących na pomoc medyczną.

Pozdrawia tymczasowy rzecznik grupowy

3. Data: 2003-05-19 11:38:01

Od: "Jactro" <j...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Jan Piguła" <a...@n...net.pl> napisał w
wiadomości news:ba3gng$g5k$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
> tajemnicze otworki, jak sito. Nie widze szkodników? Liście są zółte i jak
> sito co się dzieje? Co mam robić, jakie kroki podjąć, może jest o

Ale mały ten internet ;-))
www.winnicagolesz.gal.pl/
www.winogrona.org/
--
Jacek Dacka "Jactro"
j...@b...com.pl

4. Data: 2003-05-19 20:24:13

Od: "1stgreen" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co mam robić, jakie kroki podjąć,
> Pozdrawiam.
> Piotr

Patrz post wyżej.
Pozdrawiam
PP.

Co się dzieje w ogrodzie?
mam do sprzedania donice ogrodowa i fontanne
Do jutrzejszych szczęśliwców
sangwinaria
Guzaki