Wiosenne epitafium!

1. Data: 2003-04-22 18:14:00

Temat: Wiosenne epitafium!
Od: "Bogdan" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Co dzien natura daje mi kolejnego kopa , a to wszystkie kwiaty krokusow ,
puszkinii , rannikow , irysow holenderskich (i tak po zimie zostalo ich
zaledwie kilka) , a nawet paki tulipanow rozdziobywane sa przez podle ptaki
, nie zdolalem zlapac za ogon ani zaobserwowac , ktore to zlosliwce maja na
sumieniu . Co tez im strzelilo do glowy aby wszystkie rosliny wczesnie
kwitnace tak potraktowac? Jedynie sasanki udalo mi sie uratowac gdyz
przykrylem je plastikowymi pojemnikami co nie zbyt cieszy oko. Na domiar
zlego co dzien wyjmuje kolejnego trupka a to hiacynty , a to tulipany - mimo
posadzonych w doniczkach (moze za gleboko) efekt zarlocznej nornicy jakby
malo bylo uszkodzen mrozowych . Tak ze moje dobra atakowane sa
powietrze-powietrze i ziemia-ziemia . Czy to zapowiedz siedmiu plag
egipskich ? :_( Jak tak dalej pojdzie zostanie mi gole pole!
Czy ktos z grupowiczow ma podobne doswiadczenia z ptakami?
I jeszcze jedno w promieniu 100 m zadniezdzily sie lub maja taki zamiar trzy
pary szpakow , czy moge juz pisac treny na tegoroczne czeresnie?

Podrawiam z nadzieja na lepsze jutro
Bogdan

2. Data: 2003-04-22 20:27:24

Temat: Re: Wiosenne epitafium!
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bogdan" <b...@p...com> wrote in message

> [...]
ptaki
> , nie zdolalem zlapac za ogon ani zaobserwowac , ktore to zlosliwce maja

Sroki i gołębie, szanowny kolego!
Zaopatrz się w koszyki druciane do przykrywania. Można też latać po ogrodzie
i wrzeszczeć "szuuuu!". Ostatnio nawet skutkuje - z trzech szachownic dwie
się ostały:-)))

> Co tez im strzelilo do glowy aby wszystkie rosliny wczesnie
> kwitnace tak potraktowac?

Ktoś tu twierdził, że działają jak afrodyzjaki:-)

Pozdrawiam, Basia.

3. Data: 2003-04-22 21:05:19

Od: "Marzenna Kielan" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sroki i gołębie, szanowny kolego!

Moga tez byc szpaki. Widzialam, sama dobrze widzialam i az nie moglam
uwierzyc, widzialam jak szpak wynosi w dziobie wczesniej urwane bardzo
zrecznie bratki. Prawie wszystkie tak zalatwil. Najglupsza mine mial jak
usilowal te same bratki wykrasc przez.........szybe w oknie kuchennym ;-)
Smialam sie z mojej mamy, gdy mi to opowiadala. Az w koncu sama to
zobaczylam ;-)

Pozdrawiam

Marzenna Kielan
Cichlid Press Polska
www.cichlidpress.pl

4. Data: 2003-04-23 05:31:55

Od: "Geodezja" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ogrodzie
> i wrzeszczeć "szuuuu!". Ostatnio nawet skutkuje - z trzech szachownic dwie
Podejrzane sa raczej szpaki i wroble ... Czy sa takie koszyki w sprzedazy ,
jeszcze nie widzialem
Moje szachownice maja sie bardzo dobrze na szczescie omija je wszystko co
zyje , posadzone w grupie daja niezly smrodek.

> Ktoś tu twierdził, że działają jak afrodyzjaki:-)

To ci dopiero historia! :-)

Pozdrawiam Bogdan

5. Data: 2003-04-30 09:54:18

Od: Gamon' <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Basia Kulesz wrote:
> Zaopatrz się w koszyki druciane do przykrywania. Można też latać po ogrodzie
> i wrzeszczeć "szuuuu!".
Mozna do tego "szuuuu!" zatrudnic paru studentow - zawsze sobie troche
dorobia, a i kondyche podreperuja ;)

Pozdrawiam,
robal.

konkurs z Garden Composer