Wirus B i jego leczenie - rady

1. Data: 2005-04-24 19:52:03

Temat: Wirus B i jego leczenie - rady
Od: "pavlo" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzień Dobry

Chciałbym dowiedzieć się kilku rzeczy (jakiś informacji, podpowiedzi, nowych
środków na rynku).

Tata ma wirusa B. Od dwóch lat jest na terapii Zefix-em po pierwszym roku
nastąpiła przerwa gdyż ALAT wrócił do wartości normalnych 24-30 (wcześniej
miał 200-300) nie wykonano badania DNA ani Biopsji (mimo dwukrotnego
podejścia) przed odstawieniem leku, po miesiącu normalnych wyników nastąpił
wzrost do 300 (na jeden dzień nawet 500). Nastąpił drugi rok terapii
zefix-u. Po rozpoczęciu ALAT ustabilizował się na wartości 220, dopiero po 2
miesiącach od rozpoczęcie spadł do wartości normalnych 30-35. 1,5 miesiąca
temu skończył się 2 rok terapii. Po 3 tygodniach od zakończenia było 40,
teraz ALAT znowu wzrósł do 180 w czwartek (22.04.05) obecnie 250. Na
własna rękę zakupiliśmy Zefix aby nie doprowadzić do większego wzrostu.
Spotkanie u lekarza mamy we środę. Przed odstawieniem 2-gi raz leku
przeprowadzono badanie DNA, które nie stwierdziło obecności wirusa. Więc
powinno być tym razem dobrze, nawet lekarz prowadzący pogratulował mojemu
tacie, niestety ALAT wzrósł.
Co dalej robić ??
Może pojawiły się jakieś nowe leki ??
Nie można pacjentowi (mojemu tacie) podać interferon, z powodu depresji jaka
ma.
Tata jest w wieku 52 lat.
Co dalej robić, morze przeszczep rodzinny, czy byłbym dobrym dawca mam 27
lat.
Proszę o jakieś podpowiedzi ??
Wiem, że jakiś rok temu zaczęły się badania kliniczne nad nowym lekiem. Tata
się nie załapał.

Pozdrawiam
pavlo