Wirusy po uruchomieniu strony rosyjskiej...

1. Data: 2004-08-03 10:24:40

Temat: Wirusy po uruchomieniu strony rosyjskiej...
Od: "Ola" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Też tak macie? Ja non stop. Za każdym razem skanuję wszystko a jeśli tego nie
zrobię - komputer mi wariuje! Zaczyna mnie to denerwować i z wielkim
lękiem "chadzam" po tej stronce.
Ola/Warszawa

1. Data: 2004-08-03 10:45:11

Temat: Re: Wirusy po uruchomieniu strony rosyjskiej...
Od: "dodo" <d...@S...JEST.BE.skowron.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ola" <o...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
nie
> zrobię - komputer mi wariuje! Zaczyna mnie to denerwować i z wielkim

u mnie nie jest tragicznie ale czasami dostaje ostrzeżenia że wiadomość ode
mnie do ...@cośtam.ru zawierała wirusa. Komputer mam na bieżąco skanowany
więc wiem że nie rozsyłałm zwłaszcza że adresów pod które niby coś wysyłam
nie znam
Dodo

1. Data: 2004-08-03 10:53:46

Od: Grazyna <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ola wrote:

> [...]
> zrobię - komputer mi wariuje! Zaczyna mnie to denerwować i z wielkim

A mozesz podac jakies szczegoly? Ja nie mam zadnych sensacji po wizytach
na 7ya, a zagladam tam codziennie

Grazyna

1. Data: 2004-08-03 11:01:18

Od: "Ola" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A mozesz podac jakies szczegoly? Ja nie mam zadnych sensacji po wizytach
> na 7ya, a zagladam tam codziennie
>
> Grazyna

Komputer zaczyna chodzić baaaardzo wolno lub się zawiesza, mam kłopoty z
wejściem w ineternet. Mam zainstalowany program antywirusowy F-secure Anti-
Virus ale i ten nie zawsze wyłapuje wszystkie wirusy.

Ola

1. Data: 2004-08-03 12:30:01

Od: "Ishdi" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a ja mam zainstalowany AVG ,
poza tym trzeba update system
a i kesza internetowego mozna oczyscic i wszyskie cookies wyrzucic
i adaware zainstalowac
i sprobowac Firefoxa zamiast IE

begin 666 usmiech2.gif
M1TE&.#EA#P`/`-4Q`````&)?4G!M8']\;X"?/H2D0(BH08VN1)&
T1I:Z2)S!
M2Z;-4*;.4*O44K#:5;7@5[KF6;_M7,3S7LSS:<GY8<[_8\_Y:]'
^:-+^:-/^
M;=G]>MSX?=S\>)^<C]O]@-S\@.'\C^3ZB.;[D^?ZDN3[EN3\E^;
\H._ZIN_Z
MJN[ZKN[[L>W\L^W\M?+[LO3[PO?[Q_K\U0`````````````````
`````````
M`````````````````````````````````"'_"TY%5%-#05!%,BX
P`P$````A
M^00%^@`Q`"P`````#P`/```&BL"84 @H%H?(6/$TVDP>1R0`]DJ1/):(@P$8
M`EHOUZKDR4@@#457B5)U!B#-I9CN`D*BDB!0KM 5!T4<'QX>&AD7%11H@$48
M&9")%15G:8$`DYF3%%H+"09%%'Z9%!(/#0`(!782% "E$:<`GVL`$+=&10D'
M!&M*#< -"PJ[JTE%"L0(H+['N4E!```A^00%'@`Q`"P$``0`!P`!```&!T"
6
'*4:D0((`.P``
`
end

1. Data: 2004-08-04 07:49:06

Od: "Ola Gdańsk" <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wejściem w ineternet. Mam zainstalowany program antywirusowy F-secure Anti-
> Virus ale i ten nie zawsze wyłapuje wszystkie wirusy.

Po Waszych sensacjach wirusowych i po moich wejściach ww. stronę wczoraj
zrobiłam skanowania i miałam Trojana (3 pliki). Też zawieszał się i wariował...

Ola
http://haftyoli.republika.pl

wypiekanie farby porcelanowej
POWITANIE
to tez rekodzielo zobaczcie
[Wrocław] włóczki z aniluxu
wytłumaczcie mi zasadę rosyjskiego forum ...