Witajcie

1. Data: 2002-10-08 07:17:55

Temat: Witajcie
Od: e...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Czy przyjmiecie do grona jeszcze jedną krzyżykującą? Miły ten Wasz kącik i
bardzo się cieszę, że dotarłam /przez sympatyczną koleżankę/ do tej stronki.
Prawdę powiedziawszy byłam pewna, że musi być taka strona, ale poki co
trafiałam tylko na zachodnie. Tu jednak bardziej swojsko. Pozdrawiam z Krakowa
Ewa

1. Data: 2002-10-08 08:15:53

Temat: Re: Witajcie
Od: "Pusia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Ewo serdecznie i cieplutko wsrod "pozytywnie zakreconych"....choc za
oknem gdzieniegdzie juz sniezek lub deszczyk tutaj ciepelka na pewno Ci nie
zabraknie:)))

Napisz cos o sobie,na punkcie czego masz pozytywnego bzika hihi...?

Pusia(Białystok)
b...@p...onet.pl

1. Data: 2002-10-08 08:33:04

Od: "kasiabe" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzień dobry!
Myślę, że lepiej trafić nie mogłaś - rozgość się
Proponuję poczytaj archiwum - jest tam całe mnóstwo propozycji ciekawych
stron do przejrzenia (lektura na nudne, mokre wieczory ;)))))
Kasiabe (Szczecin)

1. Data: 2002-10-08 12:14:25

Od: "Dorota" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie, tutaj jest prawdziwa koleżeńska i przyjacielska
atmosfera, aj akie tutaj cuda można zobaczyć. Dziewczyny (a mamy też
wspaniałych kolegów mało udzielajacych się w dyskusjach ale za to jak coś
zrobią to naprawdę na dużą skalę) szydełkują, haftują, frywolitkują,
zbierają wzorki (to ja), robią na drutach, koralikami sie zajmują i wiele
jeszcze innych robótek tutaj znajdziesz. Życzę udanych robótek,
pozdrawiam
Dorota

1. Data: 2002-10-09 08:44:41

Od: e...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zbierają wzorki (to ja), robią na drutach, koralikami sie zajmują i wiele
> jeszcze innych robótek tutaj znajdziesz. Życzę udanych robótek,

No to czuję się już jak u siebie w domu. Odpowiadając tak hurtem, to
krzyżykuję /już od dobrych nastu lat/ i coraz bardziej to lubię. Teraz dużo dla
dzieci, takie tam obrazeczki Precious Moments, ale też ostatnio moja ulubiona
firma dezajnerska to Jeremiah Junction. Znalazłam ją na www.vades.com/ Całe
mnóstwo ciekawych ich wzorków można zobaczyć wchodząc do "leaflets". Parę z
nich mam wiec moge się podzielić. A co do archiwum, to dobry pomysł.
Pozdrawiam z Krakowa. Ewa

1. Data: 2002-10-09 09:37:14

Od: "Gośka z Lublina" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Parę z
> nich mam wiec moge się podzielić. >

Witam w grupie. I jeśli masz coś z "Kubusia Puchatka" to proszę przyślij.
Dzięki.
Pozdrawiam - Gośka (Lublin)

1. Data: 2002-10-09 09:42:10

Od: "Justycja" <j...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Całe
> mnóstwo ciekawych ich wzorków można zobaczyć wchodząc do "leaflets". Parę

Pochwal się co masz z tej stronki, a napewno znajdą się chętne, na przykład
ja :-))

Pozdrawiam Justyna K. (Białystok)

1. Data: 2002-10-09 12:35:20

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mnóstwo ciekawych ich wzorków można zobaczyć wchodząc do "leaflets". Parę z
> nich mam wiec moge się podzielić. A co do archiwum, to dobry pomysł.

Witaj Ewo w naszych 'skromnych' progach. Zdolnych rączek Ci u nas dostatek,
cieszymy się, że nam następna para przybyła.
Ja już się oblizuję na to, czym byś się chciała z nami podzielić. Mniam, mniam.

P.S. Czy ze mną jest coś nie tak? Tak, tak, tak :)))

Milena

1. Data: 2002-10-09 12:41:25

Od: e...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Parę z
>
> Witam w grupie. I jeśli masz coś z  "Kubusia Puchatka" to proszę przyślij.
> Dzięki.
> Pozdrawiam - Gośka (Lublin)

Małgosia,
mam głównie wzorki PM te z koreańskich stron, ale też kiedyś kupiłam taki
zeszycik PM z literkami i dziećmi. Wyhaftowałam imiona moich dzieciaków. Mogę
Ci to w wolnej chwili podesłać.Ewa

1. Data: 2002-10-09 12:41:26

Od: e...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
zeszycik PM z literkami i dziećmi. Wyhaftowałam imiona moich dzieciaków. Mogę

Nierealistyczne ani niebanalne...
test
Bardzo duże rozmiary zdję
Altana