Witajcie!

1. Data: 2004-08-15 20:28:24

Temat: Witajcie!
Od: "Honorata" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć!
Przeglądam wasze posty od kilku dni. Czasami nawet się odzywam, ale
jeszcze
się nie przedstawiłam.
Nazywam się Honorata, jestem z Warszawy. Moje hobby to dzierganie na
drutach. Jestem samoukiem. Pierwszy raz trzymałam druty mając 7 lat. Nie
zrobiłam wtedy nic spektakularnego. Powróciłam do tego zajęcia kilka lat
temu. Wokół mnie nie było osoby która mogłaby mi pomóc. Metodą prób i
błędów
uczyłam się. Bardzo sobie chwalę pomoc gazety "Druty i oczka" Burdy.
Na koncie mam kilka swetrów dla siebie, córki i męża. Jeden zrobiłam nawet
mamie. Do tego lalki mojej córki są suto obdziergane. Lalki jej koleżanek
też.
Szydełko i hafty wszelkiego rodzaju są mi obce. Ale nigdy nie wiadomo...
Mam nadzieję że przyjmiecie mnie do swojej grupy.
Pozdrawiam Was serdecznie
Holecka

1. Data: 2004-08-15 20:37:52

Temat: Re: Witajcie!
Od: "honorek" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witaj :)
juz wczesniej Cie tu widzialam ;) fajnie, ze wreszcie "wyplynelas"
Super bedzie spotkac sie w najblizszym czasie
pozdrawiam
Honorata alias honorek

--
Honorata Kulesza
h...@o...pl

XXX Pilnie poszukuje
stronka
maszyna dziewiarska - instrukcja obsługi
Białystok
Druty i szydelko -linki