maszyna dziewiarska - instrukcja obsługi

1. Data: 2004-08-15 14:55:18

Temat: maszyna dziewiarska - instrukcja obsługi
Od: "mii74" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Dostałam w prezencie ręczną maszynę dziewiarską, ale za cholere nie wiem jak
się do niej zabrać.
Model stawiany an stole, załączony jakis tkai uchwycik co jak zgrzebło
wygląda.
Prosze o pomoc bo szkoda żeby lezała. Będe wdzięczna za jakąkolwiek
instrukcję obsługi.
pozdrawiam
Gosia

1. Data: 2004-08-15 17:50:18

Temat: Re: maszyna dziewiarska - instrukcja obsługi
Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

mii74 <m...@i...pl> napisał(a):

> [...]
> się do niej zabrać.
> Model stawiany an stole, załączony jakis tkai uchwycik co jak zgrzebło

a jakiej firmy ta maszyna?
ja mam maszyne MODA polskiej produkcji. mam instrukcje i moge podesłac.

pozdrawiam

Dorota Ruebenbauer
Wrocław

1. Data: 2004-08-15 18:07:33

Od: "mii74" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

MOja nazywa sie Ada, ale myślę, że nawet jezeli firmy różne to mechanizm
działania podobny. BYłabym niezmiernie wdzięczna :)). Też jestem z
Wrocławia, więc chętnie zgłosze sie osobiście żeby nei robić kłopotu, chyab
że instrukcja jest w forkmie dokumentu elektronicznego. W takim razie będe
wdzięczna za miala na priv:
g...@i...pl

wielkie dzięki
Gosia