Witajcie po przerwie !

1. Data: 2006-05-07 21:03:09

Temat: Witajcie po przerwie !
Od: JotHa <j...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

... po bardzo dluuugiej przerwie ! ;-)))

W sumie nic sie u mnie nie zmienilo. Dalej mala dzialka POD, po zimie
niewiele na szczescie strat. Wstyd sie przyznac, ale dopiero ruszylam
wczoraj pierwszy raz na dzialke.. ot takie zycie....ale mam nadzieje, ze
Wy juz zyjecie wiosna na calego.

Witam wiec 'starych' i 'nowych' grupowiczow !

Pozdrawiam
Asia

2. Data: 2006-05-09 17:52:17

Temat: Re: Witajcie po przerwie !
Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "JotHa" napisala:
> ... po bardzo dluuugiej przerwie ! ;-)))

Witaj serdecznie!!! :-))
Widze, ze albo starzy grupowicze Ciebie zapomnieli (tak dlugo Ciebie nie
bylo), albo intensywnie grzebia w ogródkach ;-))

Pozdrowienia
--
Jerzy Wierzchnicki
http://ogrodniczek.republika.pl/

3. Data: 2006-05-09 20:12:23

Od: JotHa <j...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jerzy Wierzchnicki napisał:
> Widze, ze albo starzy grupowicze Ciebie zapomnieli (tak dlugo Ciebie nie
> bylo), albo intensywnie grzebia w ogródkach ;-))

Dzieki ! Chociaz ktos przywrocil mi wiare w ludzi ;)

Mam nadzieje, ze to slonce odgania ich od komputerow, bo o az taka
skleroze ich nie podejrzewam ;-)

Pozdrawiam
Asia

4. Data: 2006-05-09 21:22:26

Od: "agrazka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzieki ! Chociaz ktos przywrocil mi wiare w ludzi ;)

Witam serdecznie.
Ja też siedzę w ogrodzie do zmierzchu ale wieczorami przed kompem.
Grazyna

5. Data: 2006-05-09 22:27:39

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JotHa" <j...@a...net> napisał w wiadomości

> Dzieki ! Chociaz ktos przywrocil mi wiare w ludzi ;)
>
> Mam nadzieje, ze to slonce odgania ich od komputerow, bo o az taka
> skleroze ich nie podejrzewam ;-)

Migdały nie powodują sklerozy;)

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

bieluń
Świerk srebrny
Potrzbuje waszej pomocy
Cos mi wyrosło [spozywka]
Jakie jest najlepsze miejsce na oczko wodne