Witam

1. Data: 2002-11-30 15:23:26

Temat: Witam
Od: "Magda" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam..jestem nowym czlowiekiem na grupie.
Mam nadzieje ze sie nie zanudzimy wzajemnie;))
Bov

1. Data: 2002-11-30 15:33:58

Temat: Re: Witam
Od: "Leo" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik<l...@w...pl>
Dużo zależy od Ciebie:)

1. Data: 2002-11-30 17:38:44

Od: "Ogryzek" <V...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam..jestem nowym czlowiekiem na grupie.
> Mam nadzieje ze sie nie zanudzimy wzajemnie;))
> Bov

Witaj Magdo! :-)

--
Pozdrowienia - Ogryzek.

(Adres antyspamowy. Jeśli chcesz do mnie napisać, usuń z adresu "VeryBig".)

1. Data: 2002-11-30 18:18:27

Od: "Masoneczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magda"
> Witam..jestem nowym czlowiekiem na grupie.
> Mam nadzieje ze sie nie zanudzimy wzajemnie;))

Witaj :-( jeśli już cokolwiek dzieje się to nie ma nudy.

Pozdrawiam
Ania

1. Data: 2002-11-30 21:29:37

Od: "spider" <s...@n...li.lo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magda" <b...@i...pl>

> Witam..jestem nowym czlowiekiem na grupie.
> Mam nadzieje ze sie nie zanudzimy wzajemnie;))

Witaj,
jeśli nie będziesz tu rzucać problemów miłosnych to wierz mi, że ja się nie
zanudzę Twoją osobą :-)

--
spider.
s...@n...li.lo.pl

1. Data: 2002-11-30 21:42:56

Od: "Jakub Berent" <j...@l...com.p1> szukaj wiadomości tego autora

> jeśli nie będziesz tu rzucać problemów miłosnych to wierz mi,
> że ja się nie zanudzę Twoją osobą :-)

Otóż to! Niech będzie to inauguracja frakcji anty-miłosnej psp! ;)

Jakub Berent

1. Data: 2002-11-30 22:00:23

Od: "Magda" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dolaczam sie do frakcji!
Moze nie jestem dzis blyskiem inteligencji, ale blysne kurtuazją.
Dziekuje Wam za mile przyjecie;)) Az serce rosnie i palce rwa sie do
pisania.
Magda

1. Data: 2002-11-30 22:10:23

Od: "Jakub Berent" <j...@l...com.p1> szukaj wiadomości tego autora

> Dziekuje Wam za mile przyjecie;)) Az serce rosnie i palce rwa sie do
> pisania.

Skoro się rwą, to może spożytkuj tę energię wchodząc na chat,
który ku mojemu rozczarowaniu aktualnie świeci pustkami! ;)

http://www.psphome.htc.net.pl/chat.html

--
Jakub Berent

1. Data: 2002-12-01 09:53:06

Od: "Magda" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

haha..no tak..weszlam na niego o 10 51 rano i niestety nadal swiecil
pustkami.
A wczoraj pisalam niestety duzo recznie i z daleka od kuszacego blasku
monitora;))
Milego dnia wszystkim
Magda

1. Data: 2002-12-01 15:17:31

Od: "ajtne" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> haha..no tak..weszlam na niego o 10 51 rano i niestety nadal swiecil
> pustkami.

Zazwyczaj nie świeci pustkami w okolicy 22.
A żeby kogoś spotkać, to czasami trzeba chwilkę poczekać,
wtedy jest szansa, że ktoś zabłądzi w te strony ;)
Ja bywam, gdy tylko mogę.

pozdrówka

joa

Zero planów na sobote przez robote