Witam :-)

1. Data: 2003-04-05 14:16:53

Temat: Witam :-)
Od: "sani" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Serdecznie witam wszystkich :-)
Właśnie zostałam ciocią i na nowo chciałabym wrócić do starych zainteresowań
:-)
Przez kilka lat nic nie robiłam, ani szydełkiem, ani igła, ani drutami :-(
Tak się akurat złożyło, nie było czasu i ochoty.
Ostatnio ponieważ urodziła się mi bratanica dokładnie 8 marca ;-), zaczęłam
wędrować po sklepach i szukać coś do małej.
Niestety gotowe rzeczy są nadwyraz nieciekawe a kiedy już natykam się na coś
ślicznego cena jest tak zastraszająca, że niestety nie stać mnie na to (
wiem ,że to dla bratanicy, ale na sweterek dla niemowlaka na miesiąc za 50
zł to niestety trochę przesada :-( )
Postanowiłam przypomnieć sobie dawne hobby, ale niestety tu pojawił się
problem nigdy nie robiłam dla dzieci tylko dla siebie albo kuzynostwa (
starszego ), nie mam wzorów niczego :-(
Przeszukałam dziś internet szukałam chyba z 2 godziny i nic :-(
Wszystkie hasła , które wpisywałam do wyszukiwarki nie pokazywały mi
niestety nic co by było dla małej .
Mam więc ogromną prośbę do wszystkich grupowiczek o wskazówki jak szukać
albo o wzory na ubranka, czapeczki i w ogóle wszystko co może być potrzebne
( jesteśmy zieloni, jest to pierwsze maleństwo w naszej rodzinie od 15 lat
:-)

Życzę wszystkim miłego dnia i mam nadzieje ,że niedługo stanę się stała
grupowiczką :-)
Sani

1. Data: 2003-04-05 18:29:16

Temat: Re: Witam :-)
Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> :-)
>
> Życzę wszystkim  miłego dnia i mam nadzieje ,że niedługo stanę się stała

Gratulacje z powodu Bratanicy i gratulacje dla bratanicy z powodu takiej fajnej
ciotki, ktora chce sama cudeńka czarowac dla maluszka... Radze przejrzec
archiwum grupki. Kojarze, ze pare tematow bylo a propos ubiorow dla
niemowlaczka. Chyba nawet w marcu bylo cos o czapeczkach...
pozdr
annaweronika

1. Data: 2003-04-05 19:11:03

Od: "sani" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gratulacje z powodu Bratanicy i gratulacje dla bratanicy z powodu takiej
fajnej
> ciotki, ktora chce sama cudeńka czarowac dla maluszka...
Dzięki, ale może dzięki małej wróce do starych pasji :-)
> Radze przejrzec archiwum grupki.
właśnie to robie ;-)
> Kojarze, ze pare tematow bylo a propos ubiorow dla
> niemowlaczka. Chyba nawet w marcu bylo cos o czapeczkach...
właśnie , ale przeważnie , są to odpowiedzi osób , które coś maja , śle na
priv prośby o wzory, nie wiem jakie są tu zasady mam nadzieje, że nie
popełniam gafy :-)
> pozdr
> annaweronika
to ja pozdrawiam
SaNi

1. Data: 2003-04-05 19:28:51

Od: "Wiesia" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> właśnie , ale przeważnie , są to odpowiedzi osób , które coś maja , śle na
> priv prośby o wzory, nie wiem jakie są tu zasady mam nadzieje, że nie
> popełniam gafy :-)

Nie, z całą pewnością gafy nie popełniasz! Jeśłi ktoś napisał, że ma wzory,
to właśnie po to, żeby się nimi podzielić z chętnymi. Ja też poszukam, jak
znajdę - podeślę Ci na priv.

Pozdrowienia serdeczne!
- Wiesia

1. Data: 2003-04-05 20:07:06

Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> to właśnie po to, żeby się nimi podzielić z chętnymi. Ja też poszukam, jak

Zadnych gaf tu sie nie popelnia proszac o wzory. po prostu trzeba glosno wolac
o co chodzi, w czym problem, czego potrzeba, a zyczliwe dusze podesle - co
ktora moze
duzy usmiech z Poznania
annaweronika

1. Data: 2003-04-06 21:04:27

Od: "sani" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wzory,
> to właśnie po to, żeby się nimi podzielić z chętnymi. Ja też poszukam, jak

Dzięki za materiały już sie zabieram do pracy ;-)
SaNi

1. Data: 2003-04-07 08:55:10

Od: "Kasia A." <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sani" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> starszego ), nie mam wzorów niczego :-(
> Przeszukałam dziś internet szukałam chyba z 2 godziny i nic :-(

Co prawda nie z netu ale z kiosku - ukazała się właśnie Sandra dla małych
dzieci. Poszukaj, może tam znajdziesz to co Cię interesuje.
Kasia
Kraków

Kolejna, która się ujawnia :-)
kto chce wzory z nowej Burdy xxx?