Witam

1. Data: 2001-09-01 00:52:43

Temat: Witam
Od: "schayn" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie czy ktos z tu zgromadzonych oglada program Kochduell na stacji
VOX
Jest swietny szkoda ze niema jego odpowiednika w polsce
Polega na inwecji kucharzy zasady sa proste
4 kucharzy walczy kto wystapi w programie
dostaja losowe skladniki i musza z tego wymyslec potrawe
a publicznosc ocenia
po pol finale 2 kucharzom jest przydzielne po jednym czlowieku z widowni
Czlowiek ten przynosi produkty na obiad a kucharz usi wymyslec jak ztego cos
pysznego zrobic
limit 20 minut
program jest emitowany o 18 od poniedzialku do soboty i jest fenomenalny
najlepsze co widzialem tam to solniczki i pieprzniczki są 2 rodzaje
elektryczna jest super
reczna zaprojektowana wysmienicie

1. Data: 2001-09-01 02:16:23

Temat: Re: Witam
Od: "zebrowski" <z...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

cos w rodzaju japonskiego "iron chef" tyle, ze on juz sie zakonczyl - dosc
popularny w stanach i kanadzie.
4 mistrzow kuchni i challengers wywoluja ich na pojedynek - bardzo ciekawe
potrawy so pokazywane - wiekszesc z azjatyckimi korzeniami

1. Data: 2001-09-01 09:22:57

Od: "czarek" <c...@z...media.pl> szukaj wiadomości tego autora

zebrowski <z...@m...com> napisał(a) w artykule
<XxXj7.105621$7h.18993194@news2.rdc1.bc.home.com>...
> [...]
ciekawe
> potrawy so pokazywane - wiekszesc z azjatyckimi korzeniami

Innym programem tego typu jest swietny Can Cook, can't cook BBC
Czarek

1. Data: 2001-09-01 17:42:09

Od: "Danka" <d...@z...nl> szukaj wiadomości tego autora

Chyba Can't cook - won't cook. Ale to niewazne. Ready Steady Cook i tak bije
wszystkie inne programy - moim zdaniem oczywiscie.
Pozdr.,
Danka

1. Data: 2001-09-01 17:44:04

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Chyba Can't cook - won't cook. Ale to niewazne. Ready Steady Cook i tak bije
>wszystkie inne programy - moim zdaniem oczywiscie.
>Pozdr.,
>Danka

a ja juz na to nie moge patrzec, bo czuje sie zupelnie
nieadekwatna. Szczegolnie jak maz tez to siedzi, oglada i wyciera
pysk co pare sekund!

Krysia

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-09-02 15:00:39

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a ja juz na to nie moge patrzec, bo czuje sie zupelnie
> nieadekwatna. Szczegolnie jak maz tez to siedzi, oglada i wyciera
> pysk co pare sekund!
To mu powiedz, ze i tak wszystkiego co na tym swiecie nadaje sie do
zjedzenia i tak nie zje!!!
pozdr. Jerzy

I po wakacjach
Kuchnie starożytne