Witam

1. Data: 2002-01-17 10:57:30

Temat: Witam
Od: "Dorota" <D...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich grupowiczów:) Trafilam do Was calkiem niedawno, ale juz sie
"zakochalam" w tej grupie.
Jezeli chodzi o kulinaria, dopiero zaczynam i juz znalazlam tutaj mnostwo
przepisow ktore jako prawdziwy amator moge upichcic:) Ale moze bardziej od
menu urzekla mnie atmosfera, cieplo i sympatia plynace z tej grupy.
Mysle ze wlasnie o to chodzi, zeby gotowac z usmiechem:))
Pozdrawiam wszystkich sympatyków
Dora

1. Data: 2002-01-17 11:28:01

Temat: Re: Witam
Od: "Joasia_Annetka T." <a...@b...bn.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota" <D...@w...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
| menu urzekla mnie atmosfera, cieplo i sympatia plynace z tej grupy.
| Mysle ze wlasnie o to chodzi, zeby gotowac z usmiechem:))

--------------

Pozdrowienia dla Ciebie

1. Data: 2002-01-17 11:28:25

Od: "Joasia_Annetka T." <a...@b...bn.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Cie rowniez na tej grupie

1. Data: 2002-01-17 12:08:48

Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> menu urzekla mnie atmosfera, cieplo i sympatia plynace z tej grupy.
> Mysle ze wlasnie o to chodzi, zeby gotowac z usmiechem:))

Chlip, chlip! Jakze sie wzruszylam! Chlip! Buuuuu! Witam Cie ze lzami w oczach!
Chlip! W pelni sie z Toba, chlip, zgadzam, chlip, gotowac trzeba z usmiechem,
chlip! Podrzuc jakis przepisik, chlip, w ramach wkupneeeeeeego, buuuuuuu!
Chlip! To, to.... sobie pogotujemy i.... i... chlip, posmiejemy... chlip! Buuuu!

Pozdr, chlip!

Kundzia

1. Data: 2002-01-17 12:17:30

Temat: OT Witam, on topic-marchewka
Od: fghfgh <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

k...@p...onet.pl wrote:

> Chlip, chlip! [...]
>
> Pozdr, chlip!
>
> Kundzia

Kundzia nie placz tyle, bo zupa bedzie za slona i... ;)

Dora ja tez witam serdecznie na grupie :))

A, co by pozostac w tematach kulinarnych to jak zrobic marchewke na
ostro-kwasno-slodko-slona ( nie surowa! ) ? Jadlam taka ostatnio i za
nic nie moge odtworzyc smaku, ciagle mi czegos brakuje.
Na pewno byla zblanszowana, nie rozgotowana na ciapcie, zadnego groszku,
smak miala lekko slodkawy-to juz samej marchewki zasluga, wiem. Poza tym
jakby octowy, pieprzny i...nie wiem- brak mi jakiegos skladnika za
chiny nie wiem czego jeszcze probowac dodac. Co proponujecie? Aha-
papryka ostra to nie to.
pzdr
agi

1. Data: 2002-01-17 12:24:56

Temat: Re: OT Witam, on topic-marchewka
Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jakby octowy, pieprzny i...nie wiem- brak mi jakiegos skladnika  za
> chiny nie wiem czego jeszcze probowac dodac. Co proponujecie? Aha-

Sprobuj, chlip, soli! Najlepiej, chlip.... fizjologicznej ;-))) !

Pzdr
Kundzia (juz mi przechodzi to chlipanie)

1. Data: 2002-01-17 12:28:38

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dorota <D...@w...com.pl> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisała:
> [...]
> menu urzekla mnie atmosfera, cieplo i sympatia plynace z tej grupy.
> Mysle ze wlasnie o to chodzi, zeby gotowac z usmiechem:))

Witaj Dorotko!

Dobrze to ujelas, piszac o gotowaniu z usmiechem :)
Chyba musze sie Wam czyms jeszcze pochwalic... :)

Podejrzewam, ze wlasnie dzieki usmiechowi zawartemu w mailu
udalo mi sie zdobyc jedna z nagrod w noworocznym konkursie
na jednej z kulinarnych stron rosyjskojezycznych.
Nagroda byla ksiazka "Kulinarnyje priciudy, ili gotowim s ulybkoj",
co mozna przetlumaczyc: "Kulinarne fantazje lub gotujemy z usmiechem".
Jestem w trakcie jej przegladania, ale ciagle brak mi czasu...

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2002-01-17 12:29:42

Od: "Dorota" <D...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dysk
usyjnych napisał:6...@n...onet.pl...

> Sprobuj, chlip, soli! Najlepiej, chlip.... fizjologicznej ;-))) !
>
> Pzdr
> Kundzia (juz mi przechodzi to chlipanie)
>
> Nie chcialam doprowadzic Was do placzu, ale mam nadzieje ze to wylacznie
pozytywne emocje :)
pozdrawiam
Dora

1. Data: 2002-01-17 12:34:16

Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> pozytywne emocje :)
> pozdrawiam
> Dora

Natu... chlip! ...ralnie!

Kundzia

PS. A przepis, ktory podalas, wyprobuje! Pozdrawiam!

1. Data: 2002-01-17 12:39:54

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>co mozna przetlumaczyc: "Kulinarne fantazje lub gotujemy z usmiechem".
>Jestem w trakcie jej przegladania, ale ciagle brak mi czasu...

Doroto - witaj!!

Lillo - kongratulacje!!

Krysia
K.T. - starannie opakowana