Witam

1. Data: 2002-07-14 21:50:42

Temat: Witam
Od: "kamagan" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich grupowiczów,
lubię eksperymentować z kuchnią i aż dziwne, że wcześniej tu nie zajrzałam
:-)
Hmm, tak sobie myślę, że jak zacznę czytać grupę, to mój mąż bedzie się
robił z dnia na dzień bardziej szczęśliwy ;-) a ja bedę z siebie coraz
bardziej dumna ;-)

pozdrawiam,
i życze wszystkim smacznego pichcenia :-)
kamagan

1. Data: 2002-07-14 22:38:50

Temat: Re: Witam
Od: n...@y...com (Ewa, siostra Ani) szukaj wiadomości tego autora

i szersza :-)

Ewcia, coraz grubsza (i madrzejsza)

1. Data: 2002-07-15 06:47:17

Od: "kamagan" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa, siostra Ani" <n...@y...com> napisał w wiadomości

> i szersza :-)

O matko nie ;-) !
I bez tego biorę się za odchudzanie, a gotowanie dla mężulka ;-)

pozdrawiam,
kamagan

podarunek od serca:)
Drozdze SGGW - gdzie?