morele - jak wlozyc w sloiki?

1. Data: 2002-07-14 21:59:03

Temat: morele - jak wlozyc w sloiki?
Od: Sabinka <s...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bo ze spadow zrobilam juz marmoladke. Polecam - morele bardzo szybko
sie rozgotowuja i smaczna do tego.
Chcialabym jeszcze zaprawic morele w polowkach, ale tak sobie mysle,
ze tez sie pewnie rozpadna. Ma ktos na to patent?

Dziekuje i pozrawiam,
Sabina

--
www.pajacyk.pl

1. Data: 2002-07-15 06:29:57

Temat: Re: morele - jak wlozyc w sloiki?
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sabinka <s...@k...net.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:1...@4...com..
.
> [...]
> Chcialabym jeszcze zaprawic morele w polowkach, ale tak sobie mysle,
> ze tez sie pewnie rozpadna. Ma ktos na to patent?

a czemu nie wlozysz w calosci? Moja mama robila kiedys takie owoce w
sloikach w lekkim syropie:
nieduze ladne jabluszka w calosci z ogonkami - pysznosci
polówki brzoskwin
morele w calosci ze skórkami
takie wielkie sliwy tez z pestkami
O Boze, jak ja za tym przepadalam! Wszystko zawsze mimo wydzielania konczylo
sie w polowie zimy :(

wkn zasliniona

1. Data: 2002-07-15 06:35:02

Od: "Gośka z Lublina" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> morele w calosci ze skórkami
> takie wielkie sliwy tez z pestkami
> O Boze, jak ja za tym przepadalam! Wszystko zawsze mimo wydzielania

Co to znaczy w lekkim syropie i co robi się z owocami dalej (tzn. po zalaniu
syropem)??? Chętnie zrobiłabym tak coś, bo zapewne zmaczliwne.
Gośka (Lublin)

1. Data: 2002-07-16 20:58:51

Od: "Catalina" <c...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Sabinka" <s...@k...net.pl> napisal w wiadomosci
> Bo ze spadow zrobilam juz marmoladke. Polecam - morele bardzo szybko
> sie rozgotowuja i smaczna do tego.

A mozesz podac proporcje cukru i morelek bo wlasnie sie do czegos takeigo
przymierzam i bylabym bardzo wdzieczna.

--
Catalina
icq # 54287160

1. Data: 2002-07-20 13:53:59

Od: Sabinka <s...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 16 Jul 2002 22:58:51 +0200, "Catalina" <c...@j...net>
wrote:

>Uzytkownik "Sabinka" <s...@k...net.pl> napisal w wiadomosci
>
>A mozesz podac proporcje cukru i morelek bo wlasnie sie do czegos takeigo
>przymierzam i bylabym bardzo wdzieczna.

Ja to wrzucilam morele do gara, troche rozgniotlam tym czyms to
ugniatania ziemniakow, pogotowalam, dodalam cukru, dodalam cukru,
dodalam cukru itd az przestalo byc kwasne. Ale cukru trzeba duzo bo te
delikatne w smaku morelki po ugotowaniu dostaja baaaardzo bardzo
wyrazistego smaku, czyli robia sie kwasne i gorzkawe.
Nie wiem, czy ta marmoladka dotrwa do zimy bo wszystkim za bardzo
smakuje.

Sorki ze dopiero teraz :-(

Sabina

--
www.stranslator.republika.pl

1. Data: 2002-07-21 18:35:49

Od: "Catalina" <c...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

> Sorki ze dopiero teraz :-(

Dzieki, nic sie nie stalo - i tak mialam sie za nie zabrac w poniedzialek,
czyli w czasie urlopu. ;-)

--
Catalina
icq # 54287160

1. Data: 2002-07-30 18:27:28

Od: Sabinka <s...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 27 Jul 2002 14:44:27 +0200, "Wkn" <w...@w...pl> wrote:

>tak, chyba renklody, bo były duże i okrągłę.

A czy mialy skorke?

Sabina

Witam
podarunek od serca:)