Witam

1. Data: 2001-12-23 17:52:32

Temat: Witam
Od: "ryszard" <r...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

... witam wszystkich (znajomych i nie...) na nowej grupie.
Mam nadzieję, że uda nam się przenieść na pl.misc.dieta klimat naszych
dyskusji z grup
traktujących o diecie optymalnej (DO) dr Jana Kwaśniewskiego.

Życzę Wszystkim zdrowych i pogodnych Świąt Bożego Narodzenia.

--
Serdecznie pozdrawiam
ryszard

2. Data: 2001-12-24 07:28:30

Temat: Re: Witam
Od: "Jazz" <N...@j...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ryszard" <r...@r...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> traktujących o diecie optymalnej (DO) dr Jana Kwaśniewskiego.
>
> Życzę Wszystkim zdrowych i pogodnych Świąt Bożego Narodzenia.

Ja również mam taką nadzieję i dołączam się do życzeń.

--
Jazz
http://zywienie.free.komrel.net/

Swieta przed i po