Witam, Help!!!

1. Data: 2003-03-31 20:36:36

Temat: Witam, Help!!!
Od: "MiSiek" <T...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich,
Od blisko roku jestem na MM.
Efekt jest ewidentny - w ciągu ok. 5 mies. schudłem ponad 10 Kg.
Niestety - jak stanęło - tak stoi (mam na myśli wagę :-)
Mam 173 wzrostu i obecnie ważę 84 Kg. O 10 za dużo.
Chciałbym więc wypróbować DO.
W związku z tym mam pytanie i liczę na życzliwą odpowiedź:
Gdzie w Katowicach można kupić Chleb Optymalny ?
Dzięki,
Pozdrawiam,
Misiek

2. Data: 2003-04-01 07:54:41

Temat: Re: Witam, Help!!!
Od: "Musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Niestety - jak stanęło - tak stoi (mam na myśli wagę :-)
> Mam 173 wzrostu i obecnie ważę 84 Kg. O 10 za dużo.

Ja tez mialem taki przestoj na MM. Czasami wystarczy wykryc jeden blad i
znowu sie chudnie.
moze jesz cos co jednak ma make albo cukier ale brak tego w skladnikach?

musta

3. Data: 2003-04-01 18:31:02

Od: "MiSiek" <T...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Musta" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Ja tez mialem taki przestoj na MM. Czasami wystarczy wykryc jeden blad i
> znowu sie chudnie.
> moze jesz cos co jednak ma make albo cukier ale brak tego w skladnikach?
>
> musta

Być może. Ale mnie teraz chodzi o czas - lato "za pasem".
DO i MM mają trochę wspólnych założeń i mam nadzieję że czasowe
przejście z jednej na drugą nie zaszkodzi, a być może pomoże (pozbyć się
kilku kg).
Do MM i tak wrócę - choćby z przyzwyczajenia, ale głównie z przekonania
co do szkodliwości węglowodanów z wysokim IG.
Sam jestem ciekaw tego eksperymenciku.
Pozdrawiam,
MiSiek

PS
Namiary na chleb optymalny w Katowicach podano mi już na Grupie
dieta.optymalna.
MiS

MM i jogurt
pharma nord cla