ja juz zgluplam kompletnie - MM -1 faza

1. Data: 2003-03-31 14:22:59

Temat: ja juz zgluplam kompletnie - MM -1 faza
Od: "aducha" <a...@r...dione.ids.pl> szukaj wiadomości tego autora

jak to jest? raz serek z warzywami to posilek weglowodanowy, ale juz salatka
grecka to tluszczowy?
mam jesc 2 X dziennie posilki weglowodanowe czyli dokladnie co?
czy miesko z warzywami to tluszczowy posilek?
co z zupami?
help!!!!
pzdr
aducha

2. Data: 2003-03-31 14:30:04

Temat: Re: ja juz zgluplam kompletnie - MM -1 faza
Od: a...@p...fm (Anna P.) szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2003-03-31 14:37:05

Od: "Musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> grecka to tluszczowy?
> mam jesc 2 X dziennie posilki weglowodanowe czyli dokladnie co?
> czy miesko z warzywami to tluszczowy posilek?

W I fazie o ile jesz tylko do Ig 35 mozesz laczyc wszystko.

ale jezeli jesz cos z przedzialu 35-50 (a nie powinnas/es) to bez tluszczu.
Generalnie nie jedz za duzo tluszczu i tyle.

Musta

4. Data: 2003-03-31 16:02:58

Od: "aducha" <a...@r...dione.ids.pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieki, dzieki, dzieki;-)
aducha

5. Data: 2003-03-31 16:47:55

Od: "Ana" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aducha" <a...@r...dione.ids.pl> napisał w wiadomości >

mam jesc 2 X dziennie posilki weglowodanowe czyli dokladnie co?

***
Przyznam sie ze nie pilnuje zupelnie zadnych proporcji dziennych. Jem co mi
przyjdzie do glowy, byle bylo zgodne z zasadami MM. Nie pilnuje, bo tego
wlasnie w dietach nie lubie, tego liczenia, kombinowania, planowania.
No i mimo "wlasnego" podejscia do MM, chudne. Nie jest to co prawda tempo
zawrotne, ale o to mi tez m.in. chodzi bo wole wolniej a na stale. W ciagu
niespelna 2 miesiecy ubylo mi prawie 7 kilo.
Jak na mnie i moje niezliczone nieudane wczesniejsze proby to wynik jest
niezly.
Pzodrawiam
AniaK

6. Data: 2003-04-01 06:11:42

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> niespelna 2 miesiecy ubylo mi prawie 7 kilo.
> Jak na mnie i moje niezliczone nieudane wczesniejsze proby to wynik jest

Gratuluje! Wynik jest swietny.
Pozdrawiam
Ilona

dieta norweska