Witam i o pomoc pytam

1. Data: 2006-07-27 13:49:27

Temat: Witam i o pomoc pytam
Od: "Maja" <p...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem tu po raz pierwszy. Chciałam porosić o pomoc w sprawie haftu
krzyżykowego. Jestem początkująca. Do tej pory wyszywałam na kolorowych
kanwach, ale chciałabym spróbować wyszywania na zwykłym płotnie. Czy możecie
mi podać stronkę z jakimiś prostymi wzorami i poradami dla takich jak ja?
Np. nie potrafię obszywać konturów...
Z góry serdecznie dziękuję, Maja

2. Data: 2006-07-27 14:31:37

Temat: Re: Witam i o pomoc pytam
Od: "AgaM" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maja" <p...@k...pl> napisał w wiadomości
> [...]
możecie
> mi podać stronkę z jakimiś prostymi wzorami i poradami dla takich jak ja?

Porady:
http://glinki.com/?l=67ecgx
O konturach:
http://glinki.com/?l=sx8sbi

Całe FAQ:

AgaM

Darmowy pokaz decoupage 27.07.2006 godz. 18.00
pytanie do mam
czapki ..
7ya - kto mi wytlumaczy?
biżuteria