pytanie do mam

1. Data: 2006-07-27 08:53:58

Temat: pytanie do mam
Od: "sylwia Lubin" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie Dziewczyny
Być może nie udzielam się za często ale czytam wasze posty niemal codziennie i
wiem że jest na forum kilka kobietek, które właśnie lub niedawno urodziły
dzieci. Więc ja właśnie przedwczoraj dowiedziałam się, że jestem w ciąży i
jeśli ciąża się utrzyma to większość ciąży przypadnie mi na okres zimowy i tym
samym wymyślił mi się jakiś sweterek (coby było nam ciepło) ... może taki z
koła ale nie wiem powiedzcie czy taki będzie odpowiedni? Boziu i jak go zrobić
jeszcze takiego nie robiłam. Co nosiłyście będąc w ciąży? A i jest jeszcze
jeden problem ja już teraz jestem dość obszerna a w ciąży bede jeszcze
wieksza. I jak już tak wale do was z pytaniami to mam jeszcze jedno czy wiecie
może jak są szyte spodnie ciążowe mam na myśli takie np dzinsy z wstawka z
elastycznej bawełny na brzuch. Rany jestem szczęśliwie przerażona jeśli wiecia
co mam na myśli, ale czuję się przytłoczona ogromem mojej niewiedzy.
pozdrawiam słonecznie wszystkie mamy i nie tylko
siedząca pod wiatrakiem
sylwia
Ps:
wiem, że na was zawsze mogę liczyć

2. Data: 2006-07-27 09:42:18

Temat: Re: pytanie do mam
Od: Shaylee <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co do spodni z elastyczną wstawką na brzuch, hmm, mi było niewygodnie :)
Mama znalazła mi w jakiejś burdzie spodnie z takim trochę większym i
wyższym przodem i regulowane gumką z tyłu. Swetrów wiele nosić nie
musiałam - brzuch mi się skończy teraz na dniach ;) Jeden tylko
zrobiłam, taki z zakładanym przodem, wiązany z boku, dużo łatwiej to
regulować niż sweterek z koła i cieplej w brzuch.

Pozdrawiam
Shaylee

3. Data: 2006-07-27 12:16:31

Od: g...@p...fm szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zrobiłam, taki z zakładanym przodem, wiązany z boku, dużo łatwiej to
> regulować niż sweterek z koła i cieplej w brzuch.

Droga Shalyee
Dziękuję za szybką odpowiedź. A wiesz może co to za Burda? Numer czy cuś? Co
do sweterka to dzięki za informacje będe dzisiaj w nocy szukać jakichś
wzorków. Takiego też nie robiłam z resztą jestem ostatnio troche pogniewana z
drutami ale co tam jak pomyśle o tym, że zima z brzuchem przede mną i dzionki
spędzane w zimnym zamku to już robi mi się zimno. brrrrrr

czekam na wszelkie wieści związane z ciążowo - ubrankowymi doświadczeniami
pozdrawiam w dalszym ciągu spod wiatraka
Sylwia

4. Data: 2006-07-27 16:03:33

Od: "KasiaKC" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W burdzie która ma się ukazać chyba jutro mają być ciuchy ciążowe.
Tu jest link
http://www.burdamode.com/Extra,1270777-1000019-13927
07-1392718,deDE.html

Pozdrawiam
Kasia kc

5. Data: 2006-07-27 16:58:49

Od: "dodo" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KasiaKC" <k...@i...pl> napisał w wiadomości

> W burdzie która ma się ukazać chyba jutro mają być ciuchy ciążowe.
> Tu jest link
> http://www.burdamode.com/Extra,1270777-1000019-13927
07-1392718,deDE.html

W naszym polskim wydaniu bedą?? To super - właśnie jestem na elapie szycia
róznych ciuszków, a ta biała bluzka wygląda super

Dodo

It has removed 497 spam emails to date.
Try SPAMfighter for free now!

6. Data: 2006-07-27 17:12:23

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

g...@p...fm napisał(a):

> czekam na wszelkie wieści związane z ciążowo - ubrankowymi doświadczeniami
> pozdrawiam w dalszym ciągu spod wiatraka

Ja jeszcze w trakcie (6 miesiac), ale z dotychczasowego doswiadczenia
moge poradzic jedynie, zeby bardziej skupic sie na znalezieniu ubran
,,na dol'' (spodnic, spodni). Gora zawsze sie jakos dopasuje, t-shirty i
wiekszosc bluzek (z wyjatkiem bardzo dopasowanych, sztywnych i krotkich
- do pepka) spokojnie miesci brzuszek, ale z ,,dolu'' wyrosniesz bardzo
szybko.
Bardzo praktyczne sa sukienki, i nie mam na mysli paskudnych
,,babciowych'' z karczkiem i mocno marszczonych, ale dopasowane z
rozciagliwej dzianiny.

th

7. Data: 2006-07-27 20:17:28

Od: "Chrumcia" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> elastycznej bawełny na brzuch. Rany jestem szczęśliwie przerażona jeśli

Ja mam za dwa dni termin i już nie mogę się doczekać.
A co do ubrań to tak: zgadzam się z Theli, że na górę zawsze coś się
dopasuje. W szafie na pewno masz jakiś szerszy sweterek, zresztą one łatwo
się rozciągają. Dobrym pomysłem jest też sweterek zakładany, ale i tak na
końcówkę ciąży, będzie ciut za mały, no chyba, że te zakładki zrobisz bardzo
obszerne.
Ja miałam takie spodnie z elastycznym pasem i sprawdzały się doskonale do
szóstego miesiąca, później zaczęły się zsuwać z brzuszka. Na te późniejsze
miesiące dobre są spodnie zakładane na brzuszek, z regulowanym obwodem.
Spódnice noszę takie zwykłe na gumce, po prosu zakładam je wyżej nad
brzuszek lub pod, zależy jak lepiej wygląda.

Kasia - Chrumcia
http://glinki.com/?l=6bgpu8

8. Data: 2006-07-28 16:00:51

Od: Shaylee <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

To była Burda 8/2002, są tam też jakieś bluzki, spódniczki i bodaj lekka
kurteczka na ciążę.

SD
Shaylee

9. Data: 2006-07-28 16:42:19

Od: "pajaczej" <i...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

>przede wszystkim GRATULACJE!!!! moja wiki juz ma 8 mies!!!!co prawda ciaza
zaczela sie w lutym i wieksza czesc przypadala na lato ale...glownie z
przyzwyczajenia chodzilam w spodniach wiazanych i takich z karczkiem , oraz
suukienkach luznych i dopasowanych dziewczyno teraz to juz nie tylko karczek i
razkloszowany kroj!!! te czasy sie juz nie wroca...naszczescie!!!sama zobaczysz
w czym ci bedzie wygodnie!!a i tak wogole zapraszam na forum dla przyszlych mam
/www.tik-tak.pl/przeglad_pasek.php www.noworodek.pl www.dzieckoinfo.com

10. Data: 2006-07-28 21:20:58

Od: "czeremcha " <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pajaczej <i...@o...eu> napisał(a):

> dziewczyno teraz to juz nie tylko karczek i
> razkloszowany kroj!!! te czasy sie juz nie wroca...naszczescie!!!

A o co zakład, że wrócą? Odzież ciążowa w zasadzie nie różni się zasadniczym
fasonem od tego, co noszą "nie-ciężarówki". 20 lat temu królowały karczki,
marszczenia i spódnice z klosza, ba, nosiło się bluzki
nazywane "ciążówkami", dlaczego zatem ciuszki dla przyszłych mam miały być
opięte i dopasowane? Spódnice z falban i bananówki już wróciły - a to
właśnie te lata.
Pewno, że krój, tkaniny i wzory się trochę zmieniają, ale historia mody
kołem się toczy i oglądając siebie na zdjęciach sprzed lat zastanawiamy się
czasem, jak mogłyśmy to czy tamto nosić - a taki był szał!

A córki czasem wyciągają z szaf mam /albo kupują w ciucholandach/ "zabytki"
i szpanują nimi równo...

> sama zobaczysz
> w czym ci bedzie wygodnie!!

W tym sęk.

Ania

czapki ..
7ya - kto mi wytlumaczy?
biżuteria
Kraków - Petra w Centrogalu?
Czemu tutaj nie ma nad paska z wyszukiwaniem? Szkoda!