Witam ponownie

1. Data: 2000-05-25 20:08:01

Temat: Witam ponownie
Od: "Ender" <c...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich uczestnikow pl.sci.medycyna i pozdrawiam tych wszystkich,
ktorzy mnie pamietaja.

Ender

PS do starych bywalcow: czy Marcin Kubicki pisuje tu jeszcze?

--
Przyznajemy się do niskich cen - http://rubikon.pl

2. Data: 2000-05-26 22:38:01

Temat: Re: Witam ponownie
Od: Cosa <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia , a był to Thu, 25 May 2000 22:08:01 +0200, "Ender"
<c...@k...net.pl> napisał coś takiego:

>Witam wszystkich uczestnikow pl.sci.medycyna i pozdrawiam tych wszystkich,
>ktorzy mnie pamietaja.
>
>Ender
>
>PS do starych bywalcow: czy Marcin Kubicki pisuje tu jeszcze?

A z przynajmniej dwa miesiące go nie widać , choć wcześniej parę razy się
pojawił.
A od półrocza stałym bywalcem jestem ( jak to dumnie brzmi )

--
Cosa
c...@p...onet.pl

info o promieniowaniu