Witam serdecznie

1. Data: 2003-11-14 12:59:38

Temat: Witam serdecznie
Od: "Halina" <k...@n...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Skończyłam właśnie jesienną orkę na mojej mizernej trzyarowej roli i
zaprzysiegłam sobie , że w roku przyszłym to już tylko trawa, trawa, trawa
... Trawy chyba jeszcze nie kradną /ktoś ma jakieś informacje?/.
Dla tego miło mi niezmiernie, że znalazłam w sieci Waszą Grupę. Podczytuję
Was od czasu jakiegoś z wielką przyjenością, i już łapię się na tym, że
przed zaśnięciem kombinuję gdzie posadzić nowy krzaczek porzeczki. Dzięki
Wam nawracam się powoli na jedynie słuszną drogę, może do wiosny przejdzie
mi uraz, bo jak tak sobie poczytam o tych krzaczkach, kwiatkach, drzewkach,
ptaszkach, nie o ptaszkach nie było, no to jak poczytam , roztkliwie się,
to może wiosną coś z tego będzie.

--
Pozdrawiam Halina
pisząc na priv usuń nospam.

2. Data: 2003-11-14 13:08:19

Temat: Odp: Witam serdecznie
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Halina <k...@n...pf.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bp2jgl$1g9$...@a...dialog.net.pl...

> Skończyłam właśnie jesienną orkę na mojej mizernej trzyarowej roli i
> zaprzysiegłam sobie , że w roku przyszłym to już tylko trawa, trawa, trawa
> ... Trawy chyba jeszcze nie kradną /ktoś ma jakieś informacje?/.

Masz jakieś niedobre doświadczenia? Koło Pruszkowa mieszkasz czy Wołomina
(Pawła pozdrawiam ) ???

> Dla tego miło mi niezmiernie, że znalazłam w sieci Waszą Grupę. Podczytuję
> Was od czasu jakiegoś z wielką przyjenością, i już łapię się na tym, że
> przed zaśnięciem kombinuję gdzie posadzić nowy krzaczek porzeczki.

Czy Ciebie kobieto czytać nie uczyli? Jakie porzeczki??? Po co porzeczki???
Winorośla posadź!!! Przecież lubisz winogrona. Co ja piszę? - lubisz!
Przecież za nimi przepadasz !!! :-))))

Dzięki > Wam nawracam się powoli na jedynie słuszną drogę

Jedyna słuszna droga to oczywiście zgrabna winniczka - gratuluję wyboru!
:-))
Pozdrawiam :-)
Janusz

3. Data: 2003-11-14 13:09:18

Temat: Re: Witam serdecznie
Od: "GabiS" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Halina" <k...@n...pf.pl> napisał w wiadomości
nie o ptaszkach nie było, no to jak poczytam , roztkliwie się,
> [...]
Hej,
o ptaszkach też było. Np. że należy zahodować duże ilości jeśli nie chce się
być kąsanym przez komaty albo, że paskudy obdziobują pączki kwiatowe :-)
Gabi

4. Data: 2003-11-14 13:10:40

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Halina wrote:
> Dzięki Wam nawracam się powoli na jedynie słuszną drogę, ...
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

> Pozdrawiam Halina

Masz na myśli winorośl czy maliny :-)?

Pozdrawiam
Bea

5. Data: 2003-11-14 13:15:23

Od: Anna Kowalska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 14 Nov 2003 14:10:40 +0100, Beata Mateuszczyk
<b...@p...onet.pl> wrote:

>Masz na myśli winorośl czy maliny :-)?

Przecież napisał wyraźnie, że nie ma jak zgrabna winniczka.
Problem w tym, że u winniczków nie idzie płci rozróżnić...

Pozdrawiam,
Anka :)

6. Data: 2003-11-14 13:40:59

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anna Kowalska <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:7...@4...com..
.

> Przecież napisał wyraźnie, że nie ma jak zgrabna winniczka.

:-)))))))))))))))))))

> Problem w tym, że u winniczków nie idzie płci rozróżnić...

Komu nie idzie temu nie idzie :-)
Fachowcowi wystarczy jeden rzut oka albo i przeczytanie jednego zdania
wypowiedzi by wiedzieć ....
Pozdrawiam :-)
Janusz

7. Data: 2003-11-14 14:29:36

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agent 0700 <k...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bp2ork$1tr$...@n...news.tpi.pl...

> Czyżbyś przerzucał się na hodowlę ślimaków?

A skądże! Przecież Basi specjalizacji nie będę odbierał. :-)
Pozdrawiam :-)
Jansuz

8. Data: 2003-11-14 14:40:37

Od: "Agent 0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Fachowcowi wystarczy jeden rzut oka albo i przeczytanie jednego zdania
~~~~~~~~~~

Czyżbyś przerzucał się na hodowlę ślimaków?
Jacek

9. Data: 2003-11-14 15:12:51

Od: "Halina" <k...@n...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

--
Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości

> Masz jakieś niedobre doświadczenia? Koło Pruszkowa mieszkasz czy Wołomina
> (Pawła pozdrawiam ) ???

Świdnica /ta pomiędzy Wałbrzychem a Wrocławiem/ też nieżle sobie radzi.
Ciągną wszystko. Od "półkrzaka" lawendy, poprzez cebulki tulipanówpo i
narcyzów /sama nie pamiętałam, że tam rosły/po aluminiową klamkę.

> Czy Ciebie kobieto czytać nie uczyli? Jakie porzeczki??? Po co
porzeczki???
> Winorośla posadź!!! Przecież lubisz winogrona. Co ja piszę? - lubisz!
> Przecież za nimi przepadasz !!! :-))))

Kocham winogrona, ale zeżreć potrafię zanim zrobią się słodkie, a porzeczki
mają szansę "dojścia" i mogą nawet jakiegoś winka owocowego podstawą
zostać.

> Jedyna słuszna droga to oczywiście zgrabna winniczka - gratuluję wyboru!
> :-))

Winniczka to samica ślimaczka? U mnie zimuje w liściach miodunki pstrej.

--
Pozdrawiam Halina
pisząc na priv usuń nospam.

10. Data: 2003-11-14 15:18:21

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"GabiS" <s...@i...pl> wrote in

> o ptaszkach też było. Np. że należy zahodować duże ilości jeśli nie
> chce się być kąsanym przez komaty albo, że paskudy obdziobują pączki
> kwiatowe :-)

Należy zahodowac duze ilosci, jesli sie nie chce czeresni spozywac :-)
A wogole to witaj Halino:-)
Pozdrowienia - Ewa Sz. + dyzurna banda szpakow

Dzień dobry
Re: koszenie trawy
Re: W sen zimowy zapadliście?
Re: koszenie trawy